** Χωρίς μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό, οι ταμπλέτες του ΔΟΛ την πρώτη εβδομάδα διάθεσης του προϊόντος.Φαίνεται πως αυτή η μορφή της ψηφιακής διάθεσης των εντύπων του ΔΟΛ δεν έχει γίνει κατανοητή από το κοινό, ενώ κανείς δεν πρέπει να ξεχνάει πως η κρίση σαρώνει τους πάντες και τα πάντα...
(σημείωση zoornalistas: Στη φωτογραφία το ξανθό γκόλντεν ριτρίβερ που το ταλαιπώρησαν από τις δύο το μεσημέρι μέχρι τις εννιά το βράδυ για να γυρίσουν το διαφημιστικό των νέων συνδρομητικών υπηρεσιών του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη, Helios Kiosk)..(σημείωση exofitsio:Ποιο σπουδαιο μυαλο τον καιρο της κρίσης σκεφθηκε τις ταμπλετες;)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου