Πέμπτη, Νοεμβρίου 28, 2013

Κατασχέθηκαν στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, από επιχειρηματία, πλοία που θα χρησιμοποιούσαν στις δοκιμές των υποβρυχίων!!!



Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκα διαλύονται.
Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, με εγκληματικές αποφάσεις των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ από το 2010, και ειδικότερα...
των Παπακωνσταντίνου και Πλασκοβίτη, απαγορεύεται να αναλαμβάνουν εμπορικές εργασίες και πράγμα τα Ναυπηγεία οδηγούνται σε μαρασμό και θάνατο.
Πρέπει να αρθούν οι απαγορεύσεις εμπορικών, στα Ναυπηγεία.
Τώρα διαβάζουμε ότι επιχειρηματίες έχουν ξεκινήσει κατασχέσεις, ενώ διαφοροι ιδιώτες διέλυσαν τα κάποτε παραγωγικά, δημόσια ναυπηγεία.
Και όλα αυτά στην σκιά των σκανδάλων των υποβρυχίων.
Ο Βενιζέλος ως υπουργός Εθνικής Άμυνας,με υφυπουργό τον Μπεγλίτη και ενώ υπουργός Οικονομικών ήταν ο Παπακωνσταντίνου,πέρασε την “Συμφωνία

Παραίτησης” του 3885/2010 (ΦΕΚ 171).

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο κεφάλαιο,στην συμφωνία για την πώληση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στην Abu Dhabi Mar,η ελληνική κυβέρνηση δηλώνει παραίτηση απο οποιοδήποτε δικαίωμα για αποζημιωση σχετικά με τις ζημιογόνες συμβάσεις 214 και 209,των 8 υποβρυχίων.

Η Συμφωνία Παραίτησης αφορά και τις 2 γερμανικές εταιρίες, HDW, Thyssen/Krupp Marine, απο τις οποίες, βάσει της Συμφωνίας, δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε καμία αποζημίωση σχετικά με την καθυστέρηση αλλά και την κατάσταση των προβληματικών υποβρυχίων.
Στα γραφεία των δυο εταιρειών, έγινε έφοδος των γερμανικών Αρχών και κατασχέθηκε υλικό.
Το LEFTeria-news, είχε αναρτήσει απόσπασμα από την Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου Του Κράτους, το οποίο παρουσίαζε το εν λόγω νομοσχέδιο,πριν ψηφιστεί.
ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
Πάνε για διάλυση και αυτά…
Παρόν, 24/11/2013
Σημεία πλήρους διάλυσης παρουσιάζουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Μετά την παρ’ ολίγο βύθιση της δεξαμενής που είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας, σειρά είχε προ ημερών η πυρκαγιά που ξέσπασε σε υποσταθμό μέσης τάσης που τροφοδοτούσε άλλη δεξαμενή, και που ευτυχώς -παρά την απόσταση- έγινε έγκαιρα αντιληπτή από το προσωπικό ασφαλείας του Πολεμικού Ναυτικού που «προσέχει» τα γερμανικά υποβρύχια που «σαπίζουν» επί χρόνια στα Ναυπηγεία.
Και σα να μην έφταναν αυτά, ήλθαν και οι κατασχέσεις. Έτσι, με τη δικαστική απόφαση ανά χείρας, επιχειρηματίας (το όνομά του είναι στη διάθεση της εφημερίδας) προχώρησε στην κατάσχεση ενός ρυμουλκού, ειδικού για τις δοκιμές εν πλω των νέων υποβρυχίων τ. 214 (σωστά διαβάσατε!) καθώς και ενός πλοιαρίου ασφαλείας που και αυτό θα χρησιμοποιείτο κατά τις δοκιμές των υποβρυχίων.

Αν και πηγές του Ναυτικού έλεγαν ότι η έλλειψη των πλοιαρίων αυτών θα μπορούσε να καλυφθεί από μέσα του ΠΝ, το γεγονός και μόνο της κατάσχεσης υλικών που θα χρησιμοποιηθούν στις δοκιμές παραλαβής των υποβρυχίων, είναι πολύ σοβαρό και αν γενικευτεί θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες.
Οι ίδιες πηγές εξέφραζαν την άποψη ότι η γενικότερη κατάσταση διάλυσης των Ναυπηγείων «εμπνέει πλέον ανησυχία» και ότι τα υποβρύχια -την κυριότητα των οποίων διατηρεί το ελληνικό Δημόσιο- θα πρέπει να απεμπλακούν το συντομότερο, ώστε να ξεκινήσουν οι δοκιμές της παραλαβής, «πριν είναι πολύ αργά και πολύ πιο δαπανηρή η διαδικασία…». Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και πρώην ΥΕΘΑ, ο οποίος φέρει την ευθύνη του Ν. 3885/2010 για τα υποβρύχια, τι λέει για όλα αυτά;
olympiada

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου