Νέος γενικός γραμματέας της κυβέρνησης ορίστηκε ο αρεοπαγίτης Φώτης Καϊμενάκης. Έχει διατελέσει μέλος της Κεντρικής Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής και μέλος του Δ.Σ. της Εταιρείας Δικαστικών Μελετών.
Ο Φώτης Καϊμενάκης διαδέχεται τον Τάκη Μπαλτάκο, ο οποίος παραιτήθηκε μετά τη δημοσιοποίηση βίντεο συνομιλίας του με τον Ηλία Κασιδιάρη και τη σωρεία αντιδράσεων που ακολούθησε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου