Παρασκευή, Μαΐου 02, 2014
Ποιός θα πρωταγωνιστεί στα εκλογικά σποτ της Ν.Δ;...(σσ ο Μπαλτάκος;)
Στον «αέρα» την επόμενη εβδομάδα η καμπάνια του κόμματος για τις ευρωεκλογές.
Ζήτημα ημερών είναι, πλέον, η ...
προβολή του πρώτου από τη σειρά των διαφημιστικών σποτ που ετοιμάζει η Ν.Δ. για τις ευρωεκλογές της 25ης Μαΐου. Ενθαρρυμένοι και από τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις, οι επιτελείς του Μαξίμου...εκτιμούν ότι η προβολή των θετικών βημάτων εξόδου από την κρίση, η εμπέδωση της παρουσίας της Ελλάδας στην ευρωζώνη αλλά και, ταυτόχρονα, η ανάδειξη του κινδύνου να χαθούν όσα έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα είναι η κατάλληλη συνταγή για να οδηγήσει σε ένα θετικό εκλογικό αποτέλεσμα.
Η Ν.Δ., όπως αναμενόταν, θα επενδύσει πάνω στο πρόσωπο του ίδιου του Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος άλλωστε αντιμετωπίζεται και ως το ισχυρό χαρτί στις επικείμενες εκλογές. Τα περισσότερα από τα μηνύματα της ΝΔ αναμένεται να δομηθούν πάνω στο προφίλ του Πρωθυπουργού, είτε αυτό αφορά διεθνείς συναντήσεις του, είτε επιτεύγματα της ελληνικής κυβέρνησης, είτε τέλος μηνύματα που ο ίδιος θα στέλνει προς τους πολίτες.
Η εκστρατεία αναμένεται να ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα, παράλληλα με την παρουσίαση των θέσεων της Ν.Δ. για τη συνταγματική αναθεώρηση και θα κορυφωθεί την τελευταία εβδομάδα πριν την κρίσιμη κάλπη. Το βάρος πέφτει κυρίαρχα στις ευρωεκλογές ενώ η όποια ενίσχυση των υποψηφίων στις αυτοδιοικητικές εκλογές εκτιμάται ότι θα έρθει, εξ αντανακλάσεως, δηλαδή μέσω της πόλωσης που θα υπάρξει αλλά και της ενίσχυσης της εικόνας του κυβερνώντος κόμματος.
Προβάλλοντας αφενός έννοιες όπως η σταθερότητα, η υπευθυνότητα, η ομαλή έξοδος από την κρίση και από την άλλη τον κίνδυνο μίας νέας περιπέτειας και της απώλειας όσων έχουν επιτευχθεί / διαφυλαχθεί μέχρι τώρα η εκστρατεία της Ν.Δ. θα έχει μεν ισχυρό μήνυμα αλλά, τουλάχιστον μέχρι τώρα, δεν σχεδιάζεται να αποκτήσει και «αρνητικό» χαρακτήρα. Το ενδεχόμενο, πάντως, να προβληθούν και διαφημιστικά μηνύματα που θα συνιστούν «αρνητική διαφήμιση» δεν έχει αποκλειστεί, ωστόσο εκτιμάται ότι κάτι τέτοιο θα λειτουργούσε αρνητικά στο προφίλ του Πρωθυπουργού και της Ν.Δ. ενόψει εκλογών.
Πέραν της τηλεόρασης, που θα έχει και πάλι τη μερίδα του λέοντος, η γαλάζια εκστρατεία θα βασιστεί σε ραδιόφωνο, εφημερίδες αλλά και στο διαδίκτυο, καθώς twitter, facebook και sites θα αποτελέσουν πεδίο σκληρής αντιπαράθεσης.
matrix24.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου