Τετάρτη, Απριλίου 15, 2015
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΟΙΝΩΝ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ ΖΗΤΟΥΝ 29 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΛΛΟΥ ΓΙ ΑΛΛΟΥ ΟΙ ΤΥΠΟΙ...
Να μην πληρώνουν πρόστιμο όσοι δεν πληρώνουν διόδια, ζητούν 29 βουλευτές του Σύριζα. Πέρα απο τη βλακεία της υποθέσεως, αναρωτιέται κανείς ποιός θα πληρώνει, εάν δεν πληρώνει πρόστιμο; Αρα κανεις δεν θα πληρώνει. Τί θα γίνουν... τόσοι υπάλληλοι, που εργαζονται στα διόδια; Σαφώς και υποστηρίζουμε οτι χαριστικά δόθηκαν οι εθνικοί δρομοι, στα διαπλεκόμενα και στους μεγαλονταβατζήδες.Αυτούς να κτυπήσει και τις συμφωνίες τους η κυβέρνηση και όχι να ζητούν οι βουλευτές της, πράγματα που δεν γινονται...Αστείες καταστάσεις, που οδηγούν στο συμπέρασμα πως όποιος θέλει κάνει ό,τι γουστάρει, χωρίς καν να σκεφθεί ισορροπίες. Αν είναι να κάνουν μαγκιές τσάμπα, να τις κανουν καλά. Να προωθήσουν νόμο, που θα καταργεί τις συμφωνίες που έγιναν, με βάσιμους λόγους, εάν αυτοι υπάρχουν, που εμεις είμαστε σίγουροι ότι υπάρχουν, επικαλούμενοι το δημόσιο συμφέρον. Να υπερασπίσουν δηλαδή, τα συμφέροντα των πολιτών, με σύγκρουση απευθείας με τα...συμφέροντα των νταβαντζήδων, χωρίς περικοκλάδες, ανευ λογου και μεγίστης ανοησίας...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου