Γιατί στα ιδιωτικά μέσα, δεν απαγορεύεται η διπλοθεσία; Γιατί θα πείτε όσοι είστε ανόητοι, ότι ο ιδιοκτήτης ως ιδιώτης, έχει δικαίωμα να πληρώνει τον εργαζόμενο, που εργάζεται και σε άλλο μέσο. Δεν είναι έτσι...
όμως. Τα χρήματα που δίνουν τα δημόσια μέσα ενημέρωσης σήμερα, είναι ελάχιστα εκτός ορισμένων εξαιρέσεων. Και η απαγόρευση της διπλοθεσίας, εχει την έννοια του να μην πληρώνει ο ελληνικός λαός, τον ίδιο εργαζόμενο, που έχει κι άλλη δουλειά. Μα δυστυχώς υποκριτές και σαλτιμπάγκοι, ο ελληνικός λαός πληρώνει κι αυτόν στα περισσότερα μέσα ενημέρωσης στον ιδιωτικο τομέα. Γιατι ηλεκτρονικά και έντυπα μεσα, ζουν στην κυριολεξία απο την κρατική δημόσια διαφήμιση και κυρίως απο τις κρατικές "ρυθμίσεις",τα δάνεια όλα απο τον κορβανα του δημοσίου. Είναι λοιπον σκέτη υποκρισία και βλακεια η απαγόρευση της διπλοθεσίας απο κάθε άποψη...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου