Πέμπτη, Απριλίου 16, 2015

Διέκοψαν τον Πάνο Σκουρλέτη...(σσ αθανατο στη μ@λ@κια το σημερινο ΚΚΕ)




Ντου στο υπουργείο Εργασίας...

Ενταση υπήρξε στο υπουργείο Εργασιας, όταν μέλη του ΠΑΜΕ μπήκαν αιφνιδιαστικά μέσα στο κτήριο και διέκοψαν την ομιλία του Π. Σκουρλέτη.
Ο υπουργός Εργασίας τους ζήτησε να περιμένουν να τελειώσει την ομιλία του, αλλά...
οι διαμαρτυρόμενοι απέτισαν να του δώσουν εκείνη την ώρα ενα υπόμνημα (ζητούν την επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων).
Ο Σκουρλέτης, αναγκάστηκε να κατέβει από το βήμα και να κάνει δηλώσεις στους δημοσιογράφους...

Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου