Με το θέμα της λαθρομετανάστευσης δέν παίζουμε...Ας ακολουθήσει η κυβέρνηση την πλέον σκληρή πολιτική, αφού αυτή είναι επιβεβλημένη, αλλιώς δεν θα βρίσκει λύσεις όταν το πρόβλημα γίνεται τεράστιο...
Αποφάσεις τώρα και ας αφήσουν τις ανοησίες για το ποιό θα είναι το πολιτικο κόστος. Θα είναι πολύ μικρότερο, απο εκεινο που θα υποστούμε όλοι εάν συνεχισθεί η απαράδεκτη αυτή κατάσταση...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου