Παρασκευή, Απριλίου 17, 2015

EAN ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ...ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;


Πολέμησε με αξιοπρέπεια η κυβέρνηση Τσίπρα. Οι δυσκολίες πολλές. Οι συμφωνίες που έχουν γίνει θηλιά στο λαιμό της. Είναι σαφές ότι ο λαός κατανοεί πως δεν ευθύνεται η κυβέρνηση για τη σημερινή κατάσταση...Γι αυτό και θα πρέπει με κάθε...τρόπο να το κάνουν αυτό σαφές τα μέλη της προς την ελληνική κοινωνία, που δειχνει να έχει εκπληκτικές αντοχές επειδή ακριβως αντιλαμβάνεται την κρισιμότητα των στιγμών. Εαν δεν υπάρχει άλλη λύση απο την υποχώρηση...υποχωρούμε...Ας το πούμε ελιγμό...Ειναι μια κίνηση για να αντιπαρέλθουμε την καταστροφή. Τί φοβούνται απο το εσωτερικό μέτωπο; Οτι θα δώσουν πόντους στα πολιτικά πτώματα... του Αντωνάκη και του Βαγγελάκη; Αυτοί τέλειωσαν. Μόνον εάν το κατανοήσει ο Τσίπρας μπορεί να...ελιχθεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου