...προβλέπει ο προϋπολογισμός...
«Τσουνάμι» κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας ΙΧ αναμένει το οικονομικό επιτελείο πως θα πραγματοποιηθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2015 καθώς στον προϋπολογισμό του 2016 αναγράφεται ξεκάθαρα πως...
τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας θα μειωθούν κατά 2 εκατ. ευρώ τη στιγμή που η αιτιολογική έκθεση των νέων Τελών Κυκλοφορίας από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους εκτιμά πως τα αντίστοιχα έσοδα θα αυξηθούν κατά 13 εκατ. ευρώ!
Ειδικότερα σύμφωνα με τον προϋπολογισμό 2016 που κατατέθηκε πρόσφατα στη Βουλή αναγράφεται πως θα εισπραχθούν 1,087 δισ. ευρώ έναντι 1,089 δισ. ευρώ το 2015.
Από την άλλη μεριά σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του υπουργείου Οικονομικών τα έσοδα από τα νέα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 αναμένεται να αυξηθούν κατά 13 εκατ. ευρώ!
Δηλαδή σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση για τα νέα Τέλη Κυκλοφορίας του 2016 στον προϋπολογισμό του 2016 θα έπρεπε κανονικά στα έσοδα να αναγράφεται το ποσό των 1,102 δισ. ευρώ αντί για 1,087 δισ. ευρώ.
«Τσουνάμι» καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας
Οι διαφορές που καταγράφονται μεταξύ αιτιολογικής έκθεσης και εσόδων προϋπολογισμού από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 σύμφωνα με στελέχη της αγοράς προέρχονται από τις εκτιμήσεις του οικονομικού επιτελείου για νέο «κύμα» καταθέσεων πινακίδων κυκλοφορίας μέχρι τα τέλη του 2015 εξαιτίας των αυξήσεων στα ΙΧ με 1η 'Αδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/1/2006.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΓΓΠΣ ο στόλος των κυκλοφορύντων αυτοκινήτων με ηλικία έως 10 έτη ανέρχεται σε περίπου 1,8 εκατ. ΙΧ εκ των οποίων τα 1,3 εκατ. οχήματα έχουν ηλικία από 6 έως 10 έτη.
Να υπενθυμίσουμε πως έως τις αρχές του 2015 είχαν κατατεθεί περίπου 650.000 πινακίδες κυκλοφορίας εκ των οποίων το 5,6% αφορά σε ΙΧ με κινητήρες έως 900 κ.εκ., το 50% αφορά σε αυτοκίνητα με κινητήρες από 901 κ.εκ. έως 1.400 κ.εκ., το 20% αφορά σε ΙΧ με κινητήρες από 1.401 κ.εκ. έως και 1.600 κ.εκ. και το 7,1% αφορά σε Ιχ με κινητήρες από 1.601 κ.εκ. έως και 1.800 κ.εκ. Δηλαδή το 84,3% του συνόλου των αυτοκινήτων που βρίσκονται σε φορολογική «ακινησία» αφορά ΙΧ με κινητήρες έως 1.800 κ.εκ.
Στα δίλιτρα το ποσοστό των ΙΧ σε ακινησία αφορά στο 9,7%, στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 2 έως 3 λίτρα σε μόλις 3,6%, στα 3λίτρα έως 4λιτρα το ποσοστό σε ακινησία ανέρχεται σε 1,6% και τέλος στα ΙΧ με κινητήρες από 4 λίτρα και άνω το ποσοστό σε ακινησία ανέρχεται σε μόλις 0,7%.
enikonomia.gr
Αναρτήθηκε από nonews-NEWS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου