Σάββατο, Ιανουαρίου 30, 2016

ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ; ΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΠΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ECONOMIST; ΕΙΠΕ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ; ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ

Δεν έχουμε κατανοήσει ακόμα τι είπε ο Μητσοτάκης στο συνέδριο του Economist. H μία «οψιόν» είναι ότι είπε ναι στην οικουμενική, κάτι που σημαίνει ότι εμμέσως, φοβάται την ήττα ή ότι μας δούλευε προεκλογικά, όταν κύριο σύνθημά του, ήταν το …καταλληλότερος πρωθυπουργός και εκείνος που θα κέρδιζε τον Σύριζα. Αντιθέτως η άλλη «οψιόν», που εμφανίσθηκε όμως, αμέσως μετά τα ερωτηματικά και τις αντιδράσεις της πρώτης, είναι ότι είπε όχι στην οικουμενική.

Διαβάστε και τις δυο περιπτώσεις και εξάγεται τα συμπεράσματά σας;

ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

«Την άποψη ότι η αξιωματική αντιπολίτευση δεν ζητά εκλογές, αλλά προκρίνει ως καλύτερη λύση τον σχηματισμό οικουμενικής κυβέρνησης, εφόσον ο ΣΥΡΙΖΑ απολέσει ....την εμπιστοσύνη της Βουλής, διατύπωσε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης.

Μιλώντας από το βήμα του συνεδρίου του Economist το βράδυ της Παρασκευής, σε εκδήλωση με τίτλο «The World in 2016 Gala Dinner», ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, εξαπέλυσε δριμεία επίθεση κατά της κυβέρνησης, ωστόσο ξεκαθάρισε ότι το κόμμα του δεν ζητά εκλογές.

«Εκλογές είχαμε πρόσφατα. Ωστόσο, αν η κυβέρνηση χάσει την εμπιστοσύνη της Βουλής, τότε η καλύτερη λύση είναι η οικουμενική» σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης.

Οπως είπε η κυβέρνηση δεν στηρίζει τις μεταρρυθμίσεις, ωστόσο διευκρίνισε πως η ΝΔ θα στηρίξει ό,τι βοηθά την χώρα όπως οι αποκρατικοποιήσεις «που σέρνονται». Εφερε μάλιστα ως παράδειγμα τον ΟΛΠ για το οποίο είπε πως ««χάσαμε ένα χρόνο».

Εξέφρασε και πάλι την διαφωνία της ΝΔ με το ασφαλιστικό. «Το σχέδιο της κυβέρνησης επιβαρύνει την αγορά και διαχωρίζει τις γενεές. Η κυβέρνηση δεν νοιάζεται για τον ιδιώτικό αλλά μόνο για το δημόσιο τομέα» είπε μεταξύ άλλων. Ιδιαίτερη μνεία έκανε και για την Παιδεία, ζητώντας να τροποποιηθεί το άρθρο 16 για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια. «Είναι παράλογο να μην έχουμε ιδιωτικά Πανεπιστήμια, ενώ στην Κύπρο έχουν δέκα» είπε με έμφαση.



ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ


Την εκτίμηση πως η πολιτική κατάσταση στη χώρα θα καθοριστεί από τις εξελίξεις στην οικονομία εξέφρασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ομιλία του σε...
εκδήλωση του Εconomist «The world in 2016-Gala Dinner» στην Αθήνα.

Ο πρόεδρος της Ν.Δ. τάχθηκε κατά της προοπτικής δημιουργίας οικουμενικής κυβέρνησης τονίζοντας ότι δεν πιστεύει πως κάτω από τις παρούσες συνθήκες θα μπορούσε να είναι μια κατάλληλη λύση για τη χώρα.

Επεσήμανε πως υπάρχουν θέματα των μεταρρυθμίσεων που είναι σε εκκρεμότητα και μετέφερε την ανησυχία του για το ενδεχόμενο ο τελευταίος κύκλος των διαπραγματεύσεων να τραβήξει περισσότερο απ' όσο περιμέναμε.

Παράλληλα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε πως στόχος του είναι να απομακρυνθεί η χώρα από τον λαϊκισμό και δήλωσε πως το κόμμα του θα στηρίξει κάθε σωστή κίνηση της κυβέρνησης αλλά θα είναι και σκληρό εκεί που διαφωνεί.

Όπως είπε, η σημερινή κυβέρνηση δεν στηρίζει τις μεταρρυθμίσεις σε ζητήματα όπως η μετανάστευση, όπου θα πρέπει να υπάρχει ένα κοινό μέτωπο.

Σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη, η κυβέρνηση υποτίμησε το θέμα αυτό τους πρώτους μήνες διακυβέρνησής της και πλέον έχει αναλάβει -όπως είπε- συγκεκριμένες δεσμεύσεις, τις οποίες και πρέπει να υλοποιήσει.

«Έχουμε θέματα αξιοπιστίας αυτή τη στιγμή και γι' αυτό υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση» δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης και εξέφρασε την εκτίμηση πως η χώρα δεν κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.

Φρόντισε όμως να στείλει μηνύματα για το προσφυγικό τόσο προς τους εταίρους όσο και προς την Τουρκία καλώντας την να παίξει τον δικό της ρόλο. Όπως είπε, τον Φεβρουάριο στο ΕΛΚ θα προτείνει τις δικές του προτάσεις για το θέμα επισημαίνοντας πως η Ευρώπη δεν θα πρέπει να κουνάει το δάχτυλο στη χώρα μας για να λύσει μόνη της αυτό το πρόβλημα.

Όσον αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις, τόνισε πως η Ν.Δ. θα στηρίξει αυτές τις προσπάθειες και πως στηρίζει επί της αρχής αυτές τις πολιτικές, αλλά «προς το παρόν η κυβέρνηση "σέρνεται”».

Αναφερόμενος στο ασφαλιστικό είπε πως δεν συμφωνεί με την πρόταση της κυβέρνησης καθώς είναι μια πρόταση που επιβαρύνει την οικονομία και διαχωρίζει τις γενεές. «Οι γενεές του μέλλοντος θα πρέπει τώρα να ταλαιπωρηθούν», είπε χαρακτηριστικά.

Απαντώντας σε ερώτηση για το ενδεχόμενο εκλογών ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πως αυτό δεν εξαρτάται από τη Ν.Δ. «Είναι ξεκάθαρο ότι το Σύνταγμα προβλέπει ότι αν ο ΣΥΡΙΖΑ χάσει την πλειοψηφία, τότε η εντολή θα γυρίζει στη Βουλή. Αν πάλι δεν γίνει κάτι εκεί, θα υπάρξουν εκλογές», δήλωσε.

Όσον αφορά τα εσωκομματικά της Ν.Δ., είπε πως το 2016 θέλει να αλλάξει δημιουργικά το προφίλ του κόμματος με οργανωτικές αλλαγές. Έθεσε, μάλιστα, στόχο η Ν.Δ. να κινηθεί προς το κέντρο και να εκπροσωπήσει τους ανθρώπους του ιδιωτικού τομέα.»

Για γέλια η κατάσταση…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου