Δευτέρα, Φεβρουαρίου 22, 2016

Ψάχνοντας στο θάνατο επίπεδο...(σσ τον θάνατο και την έλλειψη κάποιου προσώπου δεν μπορείς να την αξιολογήσεις. Θα ήσουν όμως...ηλίθιος να μην αξιολογείς τις μεταθανάτιες εκδηλώσεις...)


Πόσο ηλίθιος άραγε είσαι να βάζεις στη ζυγαριά τους θανάτους, για να μετρήσεις ποιος είναι πιο σημαντικός; Πόσο...
μ@λ@κας άραγε είσαι για να αξιολογείς το χαμό δύο ανθρώπινων ζωών; Πόσο αμόρφωτος ουσιαστικά να ψάχνεις σε ένα θάνατο το επίπεδο! Κατακλύζονται τα social media τις τελευταίες ώρες με ποστάκια βλαμμένων, γνωστών στη δημοσιογραφική πιάτσα και μη, που σχολιάζουν και συγκρίνουν το θάνατο του Παντελίδη με του Ουμπέρτο Έκο καταλήγοντας ότι ο δεύτερος είναι πιο ποιοτικός και με αυτόν θα “πρέπε να ασχολούμαστε περισσότερο! Ποιοι; Οι κουλτουριάρηδες του κώλου και οι βολεμένοι του συστήματος εδώ και χρόνια που δεν χρειάστηκε ποτέ να αναρωτηθούν για τις ιδέες τους! Διότι πολύ απλά τα έβρισκαν όλα έτοιμα! Εξ ου και η παράκρουση να θεωρούν τους εαυτούς τους τόσο ανώτερους ώστε να ιεραρχούν το θάνατο! Σε ποιοτικό και μη, οι ανόητοι!

enimerosi24.gr
Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου