Αλήθεια τι εκπροσωπούν ο κ. Θεοδωράκης και ο κ. Θεοχάρης; Γιατί ασχολούνται μαζί τους τα ΜΜΕ; Τι θα συμβεί δηλαδή, εάν ένα περίπτερο σαν το Ποτάμι, που δεν εκπροσωπεί τίποτα στην Ελληνική κοινωνία ή το σημερινό ΠΑΣΟΚ, διαλυθούν; Μέχρι πότε και γιατί είναι το ερώτημα, θα ασχολούνται τα ΜΜΕ μαζί τους, αντί να προχωρήσουν ....
Διαβάστε περισσότερα στο http://exofitsio2.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου