Δευτέρα, Φεβρουαρίου 22, 2016

Ο Μητσοτάκης ξεκινάει «αυτοψίες»...(σσ ας κάνει πρώτα μια ...αυτοψία στο κόμμα του)


Μια μάλλον περίεργη «πορεία προς την κοινωνία» ξεκινάει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στην προσπάθειά του να...
βρει κοινό βηματισμό με τους πολίτες οι οποίοι δοκιμάζονται από την κρίση, και διατηρούν τις επιφυλάξεις τους έναντι του πολιτικού συστήματος.

Στην τελική ευθεία της προετοιμασίας για το Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, το πρώτο της «εποχής Μητσοτάκη», που θα πραγματοποιηθεί στις 22-24 Απριλίου, ο νέος Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης σχεδιάζει να ξεκινήσει επαφές με τους πολίτες στους χώρους δουλειάς.

Η αμέσως επόμενη κίνηση «σύσφιξης» με τους πολίτες θα είναι, υποθέτουμε, να κάνει ο ίδιος και την αξιολόγηση...
Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου