Τετάρτη, Μαρτίου 23, 2016

Ερντογάν: Είχαμε πιάσει στην Τουρκία έναν από τους βομβιστές των Βρυξελλών τον Ιούνιο

ΜΑΣ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ

Ενας από τους δράστες του τρομοκρατικού χτυπήματος στις Βρυξέλλες είχε συλληφθεί στην Τουρκία τον περασμένο Ιούνιο, αποκάλυψε ο Ερντογάν.
Το συγκεκριμένο άτομο... απελάθηκε στην Ολλανδία, μετά από δικό του αίτημα, δήλωσε ο Τούρκος πρόεδρος, όπως αναφέρει το Reuters.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον Ερντογάν, η Αγκυρα ενημέρωσε για την απέλαση τις βελγικές αρχές, ένα μήνα αργότερα, όπως και τις ολλανδικές. «Το Βέλγιο αγνόησε την προειδοποίηση της Τουρκίας ότι ο δράστης ήταν εξτρεμιστής», πρόσθεσε ο Ερντογάν.

«Η βελγική πρεσβεία ενημερώθηκε στις 14 Ιουλίου 2015 για την απέλαση του δράστη, ο οποίος αργότερα απελευθερώθηκε στο Βέλγιο», είπε ο Ερντογάν, χωρίς να διευκρινίσει σε ποιον από τους βομβιστές αυτοκτονίας, οι οποίοι αιματοκύλισαν τις Βρυξέλλες, αναφέρεται.



Πηγή: Ερντογάν: Είχαμε πιάσει στην Τουρκία έναν από τους βομβιστές των Βρυξελλών τον Ιούνιο | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/258275/erntogan-eihame-piasei-stin-toyrkia-enan-apo-toys-vomvistes-ton-vryxellon-ton-ioynio#ixzz43kQ1KGtR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου