ΜΑΣ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ
Ενας από τους δράστες του τρομοκρατικού χτυπήματος στις Βρυξέλλες είχε συλληφθεί στην Τουρκία τον περασμένο Ιούνιο, αποκάλυψε ο Ερντογάν.
Το συγκεκριμένο άτομο... απελάθηκε στην Ολλανδία, μετά από δικό του αίτημα, δήλωσε ο Τούρκος πρόεδρος, όπως αναφέρει το Reuters.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον Ερντογάν, η Αγκυρα ενημέρωσε για την απέλαση τις βελγικές αρχές, ένα μήνα αργότερα, όπως και τις ολλανδικές. «Το Βέλγιο αγνόησε την προειδοποίηση της Τουρκίας ότι ο δράστης ήταν εξτρεμιστής», πρόσθεσε ο Ερντογάν.
«Η βελγική πρεσβεία ενημερώθηκε στις 14 Ιουλίου 2015 για την απέλαση του δράστη, ο οποίος αργότερα απελευθερώθηκε στο Βέλγιο», είπε ο Ερντογάν, χωρίς να διευκρινίσει σε ποιον από τους βομβιστές αυτοκτονίας, οι οποίοι αιματοκύλισαν τις Βρυξέλλες, αναφέρεται.
Πηγή: Ερντογάν: Είχαμε πιάσει στην Τουρκία έναν από τους βομβιστές των Βρυξελλών τον Ιούνιο | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/258275/erntogan-eihame-piasei-stin-toyrkia-enan-apo-toys-vomvistes-ton-vryxellon-ton-ioynio#ixzz43kQ1KGtR

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου