Γιατί στη διοχέτευση, σε δύο εφημερίδες της περασμένης βδομάδας επί των “τρωτών” ζητημάτων που εντόπισε...η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο νόμο Παππά, δεν υπήρχε καμία αναφορά στο σχέδιο αδειοδότησης της κυβέρνησης, παρά μόνο σε ΕΕΤΤ και ΕΡΤ-ΝΕΤ;
Την επεξεργάζονται ακόμη με το σύστημα του βασικού μετόχου όπως συνέβη με την κυβέρνηση Καραμανλή ή οι ευρωπαϊοί ακόμη εκφράζουν την απορία τους, πως δεν υπάρχουν άδειες στην Ελλάδα επί 25 χρόνια;
typologies.gr
Αναρτήθηκε από nonews-NEWS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου