Είναι υποστηρικτής του Τσίπρα ο Καραμανλής, κατά τους ανόητους, συνεχώς ευφάνταστους του διαδικτύου. Γι' αυτό λέει και μαζεύουν υπογραφές, για εξεταστική για την περίοδο Καραμανλή. Δεν είναι τόσο η ανοησία και η βλακεία που τους δέρνει, όσο το γεγονός ότι μέσα στον πανικό τους, επειδή βλέπουν ότι ο Κούλης δεν τραβάει, αρχίζουν και φαντάζονται πράγματα....
λες και έχουν πάρει χόρτο. Φυσικά οι αναγνώστες γελούν, αλλά εκείνο που μένει, είναι το χαμηλό επίπεδο των ευφάνταστων κι εκείνων φυσικά....που τους δίνουν τις αφορμές.
Έως και τον Μεϊμαράκη έβαλαν να μαζεύει τους διακόσιους που θέλει ο Τσίπρας για να αλλάξει τον εκλογικό νόμο...
Η μακακία είναι ανίκητη.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου