ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ
Εντυπωσιασμένη από το ταξίδι στην Κίνα επέστρεψε η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη, η οποία χθες έδωσε το «παρών» κανονικά ....στο Μέγαρο Μαξίμου.
Παρά την κούραση, η κυρία Γεροβασίλη δεν έκρυβε τη χαρά της, ενώ όταν ρωτήθηκε τι της άρεσε περισσότερο, απάντησε αμέσως «η Σανγκάη»! Όπως εξηγούσε σε συνομιλητές της, «ούτε η Νέα Υόρκη δεν τη φτάνει».
Πηγή: Η Γεροβασίλη εντυπωσιάστηκε από τη Σανγκάη: «Ούτε η Νέα Υόρκη δεν τη φτάνει» | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/277009/i-gerovasili-entyposiastike-apo-ti-sangkai-oyte-i-nea-yorki-den-ti-ftanei#ixzz4Dnq0okIZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου