ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Την παρεμπόδιση της λήψης απόφασης για την απόσχιση του ΑΔΜΗΕ από τη ΔΕΗ φέρονται ότι θα επιχειρήσουν και σήμερα συνδικαλιστές-μέλη της ΓΕΝΟΠ.
Ηδη έχουν συγκεντρωθεί... στο ξενοδοχείο όπου είναι προγραμματισμένο να συνεδριάσει η γενική συνέλευση των μετόχων της ΔΕΗ. Η απόφαση επρόκειτο να ληφθεί στις 30 Ιουνίου όμως η διαδικασία αναβλήθηκε για σήμερα ύστερα από την παρέμβαση της ΓΕΝΟΠ, στελέχη της οποίας φώναξαν συνθήματα και ανήρτησαν πανό στο χώρο διεξαγωγής της συνέλευσης. Η πρόταση που καλούνται να εγκρίνουν οι μέτοχοι της ΔΕΗ προβλέπει ότι το 51% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ θα ελέγχεται από το Δημόσιο, ενώ το υπόλοιπο 49% θα διατεθεί σε στρατηγικό και άλλους επενδυτές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πηγή: ΓΣ ΔΕΗ: Συνεδριάζει για ΑΔΜΗΕ- Συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΓΕΝΟΠ | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/277441/gs-dei-synedriazei-gia-admie-sygkentrosi-diamartyrias-tis-genop#ixzz4E5QUUBuv

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου