ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Είναι γεγονός ότι οι έρευνες για το sex μπορεί αρκετές φορές να μας τρελαίνουν με τα ευρήματα και τα πάσης φύσης αποτελέσματα, να ανατρέπουν τα στοιχειώδη που γνωρίζαμε για συμπεριφορές και συνήθειες, να εμπλουτίζουν την ....
φαντασία μας, να βάζουν ιδέες, να καταρρίπτουν αστικούς μύθους αιώνων για την διάθεση, την διάρκεια, την απόδοση αλλά από την στιγμή που οι άνθρωποι εκφράζονται και οι επιστήμονες καταλήγουν οφείλουμε να τις αποδεχτούμε..
Επιστημονικές μελέτες που βλέπουν το φως τις δημοσιότητας , σε σχεδόν καθημερινή βάση, προσθέτουν και κάποιο καινούργιο στοιχείο που άλλοτε μας εκπλήσσει, άλλοτε μας προβληματίζει. Συγκεντρώσαμε κάποια αντιπροσωπευτικά, αναπάντεχα ευρήματα ερευνών με θέμα το sex...
s
.Όχι πιά sex, μόνο likes...
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 γυναικών, το 20% απάντησε ότι θα προτιμούσε να στερηθεί το sex για μιά εβδομάδα ( κάτι είναι και αυτό), παρά τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Κοινώς μία στις πέντε γυναίκες επιλέγει το facebook από την ερωτική απόλαυση...
. Ποτέ χωρίς το κινητό
Έρευνα ιδιωτικής βρετανικής εταιρίας τηλεπικοινωνιών κατέδειξε ότι μία στις τέσσερις γυναίκες απαντούν στο κινητό τους στο κινητό τους την ώρα του sex.
. Το texting μας φέρνει πιο κοντά
Αποτέλεσμα άλλης δημοσκόπησης. Το 40% των γυναικών δήλωσαν ότι τα social media, είτε το facebook είτε τα γραπτά μηνύματα,τις κάνει πιο ευάλωτες και πιο επιρρεπείς στο να κάνουν sex με ένα σύντροφο.
. Οι νέες γυναίκες θέλουν το κοπλιμέντο τους
Οι νεαρές γυναίκες προτιμούν τον καλό λόγο, το κοπλιμέντο που θα τους ενισχύσει την αυτοπεποίθηση από το sex, σύμφωνα με έρευνα εφημερίδας. Και μάλιστα σε ποσοστό 60% προτιμούν τις φιλοφρονήσεις που αφορούν την προσωπικότητά τους και μόλις το 30% αυτές που αφορούν την εμφάνιση.
. Φαγητό και ύπνος προηγούνται
Αν κάποιος σας έλεγε να βάλετε σε σειρά προτεραιότητας το φαγητό, τον ύπνο και το sex σε αυτή ακριβώς την κατάταξη θα καταλήγατε με βάση άλλη έρευνα. Δεν ξέρουμε αν οι ερωτώμενοι πεινούσαν ή ήταν κουρασμένοι την ώρα της απάντησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου