Σάββατο, Σεπτεμβρίου 24, 2016

#Ντόρα_καφετιέρα: Χαμός στο twitter με το σαρδάμ της Μπακογιάννη στην Βουλή

Ένα σαρδάμ της Ντόρας Μπακογιάννης στην Βουλή, ήταν αρκετό για να μετατρέψει σε No1 trend στο twitter το hasgtag #Ντορα_καφετιερα.


Δείτε το σχετικό βίντεο:.....

Διαβάστε μερικά χαρακτηριστικά tweets:
Διαβάστε μερικά χαρακτηριστικά tweets:
  1. Ντόρα είναι,θα κεράσει.
  2. -Τι χρωσταω; -Τι πηρατε; -Ενα φρεντο εσπρεσσο -1000€ -Γιατι τοσο πολλα; -2€ ο καφες και 998 μιζα για τον κ Χριστοφορακο



Κι εκεί που έλεγα ότι η ΝΔ βγάζει τα χειρότερα χασταγκ έρχεται αυτό το  και τα ισοπεδώνει όλα.


και όλα αυτά ξεκίνησαν μόλις η Ντόρα έμαθε ότι στο VOX οι συσκευές δεν είναι Siemens 




Μιλάνε για Ζιμενς, αυτοί που κάνουν μπίζνες με τους Εσκομπάρ των Εξαρχείων. Ρουβίκωνες, στις τρυπες σας


https://twitter.com/deltreque/status/779312219075018753

αν παραγγείλετε καφέ στον ΒΟΧ έρχετε στο πιτς-φιτίλι αφού τον σερβίρουν οι ιπτάμενοι αναρχικοί 


Είμαι στο ΒΟΞ και περιμένω τη Ντόρα να κλείσει την καφετιέρα


Αμυράς:Φαίνη μου..Δε φαντάζομαι στο Βοξ μαζί μετ καφετιέρα ναχει ξεμένει &κανα Χριστοφοράκος??
-Θε μου!Μη μου λες τέτοια!







Αυτή η οικογένεια, ουτε Αγγλικά ουτε Ελληνικά! Α ρε




-Κυρια Μπακογιαννη θελω εναν εσπρεσσο
-Δεν φτιαχνω
-Φραπε;
-Δεν φτιαχω
-Ελληνικο;
-Οχι
-Τι φτιαχνετε;
-Μονο γερμανικο
https://twitter.com/deltreque/status/779312219075018753 


  • - Φιλαράκι έχεις ενα ευρώ να φτιάξω την καφετιέρα μου; - Πανε στο ΒΟΞ που τις φτιάχνουν τσάμπα
  • μπακογιάννη, τώρα και σε τοστιέρα!
  • Retweet


    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου