Τρίτη, Οκτωβρίου 18, 2016

Όχι στις απολύσεις φωνάζουν έξω από τη Βουλή οι εργαζόμενοι στις κοινωνικές δομές


Δείτε φωτογραφίες

Διεκδικούν την καταβολή των δεδουλευμένων τους - Νωρίτερα είχαν κάνει συγκέντρωση έξω από το υπ. Εργασίας

Συγκέντρωση έξω από τη Βουλή πραγματοποιούν αυτή την ώρα ...εργαζόμενοι στις κοινωνικές δομές που διαμαρτύρονται για τις επικείμενες απολύσεις τους.

Νωρίτερα είχαν βρεθεί έξω από το υπουργείο Εργασίας κρατώντας πανό στα χέρια και ζητώντας η εργασία τους να γίνει μόνιμη και σταθερί με πλήρη εργασιακά δικαιώματα.

Παράλληλα ζητούν οι συμβάσεις τους να γίνονται με δήμους και όχι με ΜΚΟ τονίζοντας ότι τους οφείλονται και δεδουλευμένα.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου