Μετά τις φήμες και τις πληροφορίες για σύννεφα στη σχέση του προπονητή της ΑΕΚ Τιμούρ Κετσπάγια με τη διοίκηση ήρθε και η επίσημη ανακοίνωση που γνωστοποιεί την διακοπή συνεργασίας....
με τον Γεωργιανό τεχνικό.
Ο Γεωργιανός τεχνικός σε επικοινωνία που είχε με τον Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς στα Σπάτα, ενημερώθηκε για την απόφαση της διοίκησης να λύσει το συμβόλαιο που έχει μαζί του. Όσοι γνωρίζουν τα της ΑΕΚ περίμεναν μια τέτοια εξέλιξη μετά την ήττα στο Καραϊσκάκη και παρά τη νίκη στη Λάρισα. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το όνομα του αντικαταστάτη αλλά σύμφωνα με πηγές το όνομά του θα ανακοινωθεί πολύ σύντομα - ακόμα και μέσα στη μέρα.
Η ανακοίνωση της ομάδας:
«Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Τιμούρ Κετσπάγια.
Τον ευχαριστεί για την προσφορά του στην ομάδα και του εύχεται κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».
Και τώρα Ανόρθωση;
Πλέον, το ερωτηματικό αφορά την επόμενη μέρα για τον Γεωργιανό τεχνικό. Όπως είναι γνωστό, προπονητή ψάχνει αυτή τη στιγμή η Ανόρθωση και είναι πολύ πιθανή η μεγάλη επιστροφή του Κετσπάγια στην ομάδα που δόξασε και δοξάστηκε όσο κανείς άλλος!
Πηγή: http://politis.com.cy/article/telos-o-ketspagia-apo-aek-ton-theli-i-anorthosi

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου