Τρίτη, Οκτωβρίου 18, 2016

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ-Στην ομιλία Μητσοτάκη και ο συνέταιρος της συζύγου Στουρνάρα με το σκάνδαλο της V+O σε ΤΑΙΠΕΔ και ΚΕΕΛΠΝΟ. Όλη η Αριστεία βρε!

Posted by netakias.com

Ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης ήταν ένας από τους λίγους που χειροκρότησαν τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Χάρβαρντ όπως αποκάλυψε η Εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στην σελίδα 8

Ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης.... ο συνιδιοκτήτης της εταιρείας επικοινωνιακής προβολής V+O, που μαζί με την Mindworks Solutions της κ Νικολοπούλου – Στουρνάρα, είχαν πάρει τις περίφημες καμπάνιες του ΚΕΕΛΠΝΟ για τον καρκίνο, την περίοδο Σαμαρά-Βενιζέλου-Στουρνάρα

Ενώ σε σχέση με το ΤΑΙΠΕΔ πάλι η εφημερίδα είχε αποκαλύψει το 2012:

Ποιος Ασφυκτικές προθεσμίες, που εγείρουν ερωτήματα για μεθοδεύσεις και ασαφή κριτήρια διανομής εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, συνοδεύουν τους διαγωνισμούς του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων για «υπηρεσίες επικοινωνίας».

Η «δ» είχε πρόσφατα αποκαλύψει ότι το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), που ξεκίνησε φιλόδοξα το έργο του το περασμένο καλοκαίρι αλλά δεν έχει επιτύχει το παραμικρό ως σήμερα, ανέθεσε στην εταιρία V+O συμβόλαιο επικοινωνίας. Η V+O, που ελέγχεται από τον Θωμά Βαρβιτσιώτη (υιό του πρώην υπουργού Ιωάννη και αδελφό του πρώην υφυπουργού και νυν βουλευτή Μιλτιάδη) και από τον Γιάννη Ολύμπιο (πρώην στέλεχος της NetMed και γνωστός για την κοσμική παρουσία του εν Αθήναις), φέρεται να έλαβε για εργασία μόλις… δύο μηνών το εξωφρενικό ποσό των 150.000 ευρώ.

Σαν να μην έφτανε αυτό, νεότερα στοιχεία αποκαλύπτουν μια περίεργη διαδικασία πριν και μετά τη συνεργασία του ΤΑΙΠΕΔ με τη V+O, που θα πρέπει να διευκρινιστούν άμεσα, καθώς αποτελούν την εικόνα της Ελλάδας ενώπιον των ξένων επενδυτών που θα ενδιαφερθούν για τις αποκρατικοποιήσεις.

Συγκεκριμένα:

1. Ο αρχικός διαγωνισμός επικοινωνίας προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ την Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011, με καταληκτική ημερομηνία τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου. Για τις μη μυημένες στα μυστήρια του ΤΑΙΠΕΔ υποψήφιες εταιρίες η προθεσμία ήταν μόλις 10 εργάσιμες ημέρες και χρειάστηκε η παρέμβαση της Ενωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΕΔΕ) ώστε να δοθεί παράταση μίας εβδομάδας.

2. Στα τέλη Σεπτεμβρίου 2011, ακολούθησε ένας τραγέλαφος, κατά τη διάρκεια του οποίου οι ενδιαφερόμενες εταιρίες είχαν κληθεί για προφορική παρουσίαση των προτάσεών τους. Ορισμένες από αυτές ειδοποιήθηκαν ότι οι παρουσιάσεις θα αναβάλλονταν λόγω απουσίας του διευθύνοντος συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ Κ. Μητρόπουλου, αλλά αργότερα πληροφορήθηκαν ότι οι ανταγωνιστές τους είχαν προλάβει να εξηγήσουν τις προτάσεις τους. Τελικά, το συμβόλαιο των 150.000 ευρώ ανατέθηκε στη V+O για την περίοδο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2011, με αόρατα αποτελέσματα, καθώς κανείς δεν έχει δει την παρουσίαση οποιουδήποτε έργου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

3. Στις 14 Δεκεμβρίου 2011, το ΤΑΙΠΕΔ προκήρυξε και δεύτερο διαγωνισμό για υπηρεσίες επικοινωνίας με -και πάλι- ασφυκτική προθεσμία μιας εβδομάδας, ως τις 21 Δεκεμβρίου για την πρώτη φάση του και ως τις 6 Ιανουαρίου 2012 (ανήμερα τα Θεοφάνια) για τη δεύτερη φάση. Η ΕΕΔΕ παρενέβη και πάλι, με επιστολή του προέδρου της Δ. Μαύρου προς τον κ. Μητρόπουλο, επισημαίνοντας ότι «κατανοούμε, επί της αρχής, οποιονδήποτε διαγωνισμό με τη διαδικασία του επείγοντος», αλλά και υπογραμμίζοντας τα εξής: «Οταν όμως ο διαγωνισμός προκηρύσσεται προ των εορτών και το χρονοδιάγραμμα καλύπτει ακριβώς αυτήν την περίοδο, καταλήγοντας στην αργία των Θεοφανίων, δεν μπορούμε παρά, με καλή πίστη, να παρατηρήσουμε ότι χάνεται το όριο του μέτρου»! Ο κ. Μαύρος ζητεί με την επιστολή του αναθεώρηση των προθεσμιών και θέτει ευθέως και θέμα διαφάνειας, γράφοντας: «Προκειμένου να προστατευθεί η αξιοπιστία τις διαδικασίας και να επιδειχθεί ο απαιτούμενος σεβασμός στη σοβαρότητα του έργου και του επαγγελματικού κλάδου, σάς καλούμε να αναθεωρήσετε το χρονοδιάγραμμα».

4. Σαν έμμεση ομολογία για το γεγονός ότι το ποσό των 150.000 ευρώ για το δίμηνο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου ήταν αδιανόητο, ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά, και πάλι, ποσό 150.000 ευρώ, αλλά -αυτή τη φορά- για ολόκληρο το 2012 και μάλιστα για πολλαπλάσιο έργο!

Εμπειρα στελέχη του κλάδου των διαφημίσεων και των δημοσίων σχέσεων επισημαίνουν χαρακτηριστικά ότι υφίστανται δύο ενδεχόμενα: Είτε το ΤΑΙΠΕΔ θα πρέπει να παραδεχθεί ότι τα 150.000 ευρώ (μετά τις ασφυκτικές προθεσμίες και χωρίς ορατό έργο) δόθηκαν στη V+O άνευ λόγου το τελευταίο δίμηνο του 2011 είτε τους επόμενους μήνες θα γίνουμε μάρτυρες παράλληλων, συμπληρωματικών συμβολαίων, με ποσά που θα προστεθούν στα 150.000 ευρώ για το 2012.


Φοίβος Κλαυδιανός


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου