Σάββατο, Ιανουαρίου 21, 2017

Παραίτηση – χαστούκι στον Μητσοτάκη με επιστολή κόλαφο


Αποχώρησε από τη ΝΔ η Σόδη...

Είχε προκαλέσει το επιφώνημα... θαυμασμού του Γιάννη Τραγάκη, «Ωχ Παναγία μου και Χριστέ μου»... 

Επιστολή με την οποία ανακοινώνει την αποχώρησή της από τη ΝΔ απέστειλε στον πρόεδρο του κόμματος... Κυριάκο Μητσοτάκη η πρώην βουλευτής Χίου, Μαρία Σταυρινούδη.


Την αποχώρησή της από τη Νέα Δημοκρατία ανακοίνωσε η Μαρία Σόδη Σταυρινούδη, η οποία έκανε αισθητή την παρουσία της στην ελληνική Βουλή με το εντυπωσιακό της ένδυμα και ενώ είχε πάρει τη βουλευτική έδρα με μόλις 293 ψήφους.

Η πολιτικός από τη Χίο είχε προκαλέσει το επιφώνημα του αντιπροέδρου της Βουλής, Γιάννη Τραγάκη, ο οποίος είχε πει «Ωχ Παναγία μου και Χριστέ μου», όταν την αντίκρισε και ενώ το μικρόφωνό του ήταν ανοιχτό.

Η πρώην βουλευτής ανακοίνωσε με επιστολή της στον Κυριάκο Μητσοτάκη την αποχώρησή της από το κόμμα, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους προέβη στην απόφασή της.

Η επιστολή δημοσιεύτηκε από την ίδια στα social media:




Η κ. Σταυρινούδη ανέβασε στον λογαριασμό της στο Facebook την επιστολή στην οποία επισημαίνει:
«Αντιλαμβάνομαι οτι κάθε μέρα που περνάει, η Ν.Δ χάνει τον ιδεολογικό προσανατολισμό της και απομακρύνεται από τις ιδρυτικές αξίες και θέσεις της» και προσθέτει:
«Θα ήθελα τη ΝΔ πραγματικά ανανεωμένη, απαλλαγμένη από παραμάγαζα και “Γκρούεζες” παλαιοκομματικού τύπου».
«Την ώρα που το πλοίο της Ελλάδας μου βουλιάζει , δεν μπορώ δυστυχώς να συνεχίσω να υπερασπίζομαι κάτι που δεν πιστεύω πλέον. Σήμερα παραιτούμαι από το κόμμα, παραμένω όμως πολιτικά ενεργή» τονίζει η κ. Σταυρινούδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου