Τετάρτη, Απριλίου 05, 2017

Δείπνο στης Φώφης...



Σε δείπνο σύσφιγξης των δεσμών μεταξύ των βουλευτών και των στελεχών της Δημοκρατικής Συμπαράταξης καλεί...

σήμερα βράδυ στο σπίτι της η Φώφη Γεννηματά. Ιδιαίτερος λόγος για τη μάζωξη δεν υπάρχει -όπως μαθαίνουμε- αλλά σε κάθε περίπτωση, μεταξύ τυρού και αχλαδίου, λέγονται αλήθειες και βγαίνουν ειδήσεις.

Ως καλή οικοδέσποινα, υποθέτουμε, η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα μαγειρέψει κάποια από τις σπεσιαλιτέ της...

Δημήτρης Κουκλουμπέρης, efsyn.gr

Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου