Κυριακή, Απριλίου 16, 2017

Μεγάλο Σάββατο στην Ασίνη Αργολίδας: Κάψιμο του Ιούδα και θεία λειτουργία της Αγάπης




BINTEO
Ένα έθιμο που επικρατεί και σώζεται ακόμη μέχρι σήμερα είναι το κάψιμο του Ιούδα, το Πάσχα στην Ασίνη Αργολίδας....


Τη Μεγάλη Παρασκευή ή το Μεγάλο Σάββατο μια ομάδα από νέους της Ασίνης μαζεύονται και κατασκευάζουν ένα αχυρένιο ομοίωμα του Ιούδα Ισκαριώτη.






Μόλις το κατασκευάσουν το βάζουν επάνω σ’ ένα καρότσι και το γυρίζουν σ’ όλο το χωριό.

Το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα μετά τη θεία λειτουργία της Αγάπης, τοποθετούν τον Ιούδα πάνω σε ένα ικρίωμα και τον καίνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου