Στο διαδίκτυο
Η φωτογραφία με τις ευχές έχει αυγά βαμμένα και...καρύδες
Μπορεί αυτές τις Άγιες μέρες να βρίσκονται στον Άγιο Δομίνικο για το Survivor, αλλά ....οι συντελεστές του παιχνιδιού δεν ξεχνούν τα ήθη και τα έθιμα του Πάσχα.
Η παραγωγή του reality ευχήθηκε «Καλό Πάσχα» στους τηλεθεατές με μια φωτογραφία, στο Instagram της εκπομπής, που έχει άρωμα Ελλάδας με πολλά στοιχεία από το Survivor.
Η φωτογραφία όπως βλέπετε έχει αυγά βαμμένα και...καρύδες.

Η παραγωγή του reality ευχήθηκε «Καλό Πάσχα» στους τηλεθεατές με μια φωτογραφία, στο Instagram της εκπομπής, που έχει άρωμα Ελλάδας με πολλά στοιχεία από το Survivor.
Η φωτογραφία όπως βλέπετε έχει αυγά βαμμένα και...καρύδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου