Παρασκευή, Μαΐου 26, 2017

Ο Συρμαλένιος διαψεύδει Ασημακοπούλου: Δεν ανήκει στο λεξιλόγιό μου το «μωρή»



«Σεξιστικές εκφράσεις όπως «μωρή» δεν ανήκουν στο λεξιλόγιό μου»
Μαινόμενη Ασημακοπούλου, υποστηρίζει ότι ο Συρμαλένιος την τραμπούκισε (video)

Σε κατηγορηματική διάψευση όσων του καταλόγισε η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, προχώρησε ...ο Νίκος Συρμαλένιος.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε ανακοίνωση υποστηρίζοντας πως δεν ανέφερε οποιαδήποτε «σεξιστική φράση» και καταλογίζει στη «γαλάζια» βουλευτίνα συκοφαντία.

Χαρακτηριστικά αναφέρει: «Σε σχέση με το φραστικό επεισόδιο που μου καταλογίζει η βουλευτής της ΝΔ, Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, απαντώντας μου με προκλητικό τρόπο και χωρίς την παραμικρή απόδειξη για τη δήθεν «σεξιστική» φραστική επίθεση εκ μέρους μου, έχω να αναφέρω τα εξής:

Διαψεύδω κατηγορηματικά την κ. Ασημακοπούλου και δηλώνω ότι σεξιστικές εκφράσεις όπως «μωρή» δεν ανήκουν στο λεξιλόγιό μου, δεν έχουν σχέση με τον χαρακτήρα μου, αλλά και με τη συνείδησή μου.

Όλοι όσοι γνωρίζουν τη διαδρομή μου, τόσο προσωπικά όσο και πολιτικά, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν έχουν καμιά σχέση με το άτομό μου.

Προφανώς πρόκειται για μια νέα συστηματική προσπάθεια της Νέας Δημοκρατίας να συκοφαντήσει με κάθε τρόπο της κυβέρνηση και τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ» .

Μαινόμενη Ασημακοπούλου, υποστηρίζει ότι ο Συρμαλένιος την τραμπούκισε (video)




Αντιπαραθέσεις επί προσωπικού και άνευ πολιτικού περιεχομένου προκάλεσε στη Βουλή η Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου. Βλέποντας ότι δεν μπορεί να προκαλέσει με την επίκαιρη ερώτηση στον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκο Παππά, για το ψηφιακό σήμα άρχισε να επιτίθεται σε όποιον έβρισκε.

Ξεκίνησε με σχόλια για την κυβερνητική πολιτική και τη διαπραγμάτευση, συνέχισε μόλις είδε την αναπληρωτή υπουργό Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου και τελείωσε με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Συρμαλένιο.

Συγκεκριμένα, ισχυρίσθηκε στους δημοσιογράφους ότι ο Ν. Συρμαλένιος της είπε «μπράβο, ωραίο στυλ έχεις μωρή» την ώρα που εκείνη περνούσε δίπλα του μέσα στην Ολομέλεια. Μάλιστα, η βουλευτής της ΝΔ σταμάτησε και του είπε «σήκω πάνω και πες το δημόσια αν είσαι άντρας. Δεν θα με τραμπουκίζεις στη Βουλή».

Από την πλευρά του, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, πολύ πιο ήρεμα, εξήγησε στους δημοσιογράφους πως το μόνο που είπε ήταν το σχόλιο «ωραίο στυλ» και αφορούσε τον προκλητικό πολιτικό λόγο που χρησιμοποίησε η Α.Μ. Ασημακοπούλου.

Δείτε το σχετικό video:





Πηγή: ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου