Τετάρτη, Ιουλίου 12, 2017

«Μη σκοτώνεις τη μαμά», φώναζαν τα παιδιά του θύματος στη «φόνισσα του Κορωπίου»




Σχεδόν ένα χρόνο μετά το άγριο φονικό αναβίωσε η τραγωδία στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας
Η 26χρονη μαχαίρωσε μέχρι θανάτου την πρώην σύζυγο του συντρόφου της
Τα παιδιά βλέπουν εφιάλτη στον ύπνο τους....

Με δάκρυα στα μάτια περιέγραψε στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας, η αδερφή της 35χρονης που βρήκε τραγικό θάνατο όταν δέχτηκε επίθεση από την ερωμένη του εν διαστάσει συζύγου της.

Η μάρτυρας μετέφερε ενώπιον του δικαστηρίου τα όσα της διηγήθηκαν τα παιδιά του θύματος, που έγιναν αυτόπτες μάρτυρες του φονικού και πάλεψαν για να τη γλιτώσουν τη από τα χέρια της 27χρονης κατηγορούμενης.

«Τα παιδιά εκείνη την ώρα έτρωγαν σουβλάκια και η αδελφή μου πότιζε όταν, όπως μου είπαν, την άκουσαν να φωνάζει «φύγε από το σπίτι μου, βοήθεια». Τα παιδιά έτρεξαν και είδαν την κατηγορούμενη να χτυπά με το μαχαίρι τη μητέρα τους. Την είχε πιάσει από τα μαλλιά για να βάλει το μαχαίρι στο λαιμό της. «Μη σκοτώνεις τη μαμά μου» φώναξε ο μικρός και η 27χρονη απάντησε, όπως μου περιέγραψε, «είναι εμπόδιο»».


«Η αδερφή μου ήταν στα γόνατα και η κατηγορούμενη από πάνω της και τη χτυπούσε. Τα παιδιά προσπαθούσαν να της πάρουν το μαχαίρι από τα χέρια. Τελικά, ο μικρός κατάφερε να της πάρει το μαχαίρι από τα χέρια και να το πετάξει στο διπλανό οικόπεδο», είπε η αδερφή του θύματος.



Τα παιδιά της είπαν, πως ο πρώην γαμπρός της έφτασε στο σπίτι και χαστούκισε την κατηγορούμενη που ήταν εκτός εαυτού για να σταματήσει. «Είχε χτυπήσει και τον μικρό στο γόνατο. Πιστεύω ότι τα παιδιά γλύτωσαν από τύχη. Ήταν τυχερά μέσα στην ατυχία τους…» είπε η γυναίκα στο δικαστήριο με δάκρυα στα μάτια. Η μάρτυρας υποστήριξε πως την ώρα του φονικού δέχτηκε τηλεφώνημα από τα παιδιά και άκουσε την αδελφή της να φωνάζει «βοήθεια, βοήθεια, τρέξτε στον πατέρα σας»και τα παιδιά να φωνάζουν «μη σκοτώνεις τη μαμά μου».

«Όπως μάθαμε αργότερα η κατηγορούμενη, λίγο πριν πάει στην αδερφή μου, είχε τσακωθεί με τον πρώην γαμπρό μου τον οποίο είχε επισκεφθεί στο συνεργείο του περίπου 80 μέτρα μακριά από το σπίτι. Τα παιδιά μου είπαν πως άκουγαν τις κραυγές και τα ουρλιαχτά από τον καυγά και ο μεγάλος φοβήθηκε και είπε «καλύτερα να μπούμε στο σπίτι και να κλειδώνουμε».

Τα παιδιά βλέπουν εφιάλτη στον ύπνο τους

Η μάρτυρας, που έχει πλέον αναλάβει την επιμέλεια των παιδιών, κατέθεσε ότι τα παιδιά βλέπουν εφιάλτες και ξυπνούν μέσα στη νύχτα φωνάζοντας «μη σκοτώνεις τη μαμά μου».

«Έχουν μείνει από μάνα και από πατέρα … Η ερωμένη σκότωσε τη σύζυγο. Αυτά ούτε στις αμερικάνικες ταινίες δεν συμβαίνουν», είπε η μάρτυρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου