Κυριακή, Ιουλίου 02, 2017
Ο χορός της παρακμής (δεν είναι μοντάζ)
Μόλις τελείωναν οι πασόκοι το φαγοπότι, το έριχναν στο χορό. Αυτή η παράδοση δεν ήταν δυνατόν να αλλάξει. Είπαμε, μόνο το ΑΦΜ άλλαξαν για να μην τους κλείσουν μέσα για τα χρέη. Που άλλωστε όπως και τα χορευτικά τους, τα πληρώνει ο κερατάς λαός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου