Τετάρτη, Ιουλίου 19, 2017

To Star κατέθεσε αγωγή 32 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου... «Σπάει κόκαλα» το tweet Παππά




γιατί έχασε το Survivor...

Αγωγή κατά του Δημοσίου, αλλά και ονομαστικά στο πρόσωπο των σημερινών νόμιμων εκπροσώπων του (δύο υπουργών και του γενικού γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας), κατέθεσε το Star Channel.

Όπως γράφει η...

«Εφημερίδα των Συντακτών», το Star Channel με αγωγή κατά του Δημοσίου ζητά 32,4 εκατ. ευρώ για να αποκατασταθεί η ζημιά που υπέστη επειδή στον διαγωνισμό για την αδειοδότηση των καναλιών δεν πήρε άδεια και έτσι έχασε το Survivor και μαζί μ’ αυτό τα εκατομμύρια των διαφημιστικών του εσόδων.

Το κανάλι διεκδικεί με την αγωγή του συνολικά 32,4 εκατ. ευρώ από τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκο Παππά, από τον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο και από τον γενικό γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρη Κρέτσο.

Τα περισσότερα από αυτά τα χρήματα είναι για τη ζημιά που υπέστη το Star Channel, ήτοι 637 χιλ. ευρώ θετική ζημία και 31,7 εκατ. ευρώ αποθετική ζημία, αλλά ζητάει και 100 χιλ. ευρώ επιπλέον για ηθική βλάβη.

Η αγωγή κατατέθηκε στις 11 Ιουλίου του 2017.

Το κανάλι σημειώνει πως είχε απώλεια διαφημιστικών εσόδων, καθώς λόγω της μη αδειοδότησης, αναγκάστηκε να μην αναλάβει το Survivor και το Voice για τα οποία είχε ήδη συμφωνήσει με τον Τούρκο παραγωγό. Μάλιστα προσθέτει και την εκπομπή Survivor Πανόραμα...

«Σπάει κόκαλα» το tweet Παππά – Πρωτοφανής επίθεση κατά του Star

Ένα tweet μα τι tweet




Σε ένα tweet όλο νόημα προχώρησε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς, εξαπολύοντας ευθεία επίθεση εναντίον του τηλεοπτικού σταθμού Star.

Όπως πολύ καυστικά λέει ο κ. Παππάς, «το Star έχασε το Survivor και ζητά αποζημίωση 32εκ.€ Να απευθυνθεί στο ταμείο απόρων, παρανόμων καναλαρχών & αποτυχημένων μάνατζερ».

Νίκος Παππάς @nikospappas16
Το Star έχασε το και ζητά αποζημίωση 32εκ.€ Να απευθυνθεί στο ταμείο απόρων, παρανόμων καναλαρχών & αποτυχημένων μάνατζερ.
newsbeast.gr, nonews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου