Βγαίνουν τώρα κάποιοι γραφικοί και ζητούν από τον Μητσοτάκη να δώσει εξηγήσεις για τις offshore εταιρίες της Μαρέβα.
Γιατί ρε να το κάνει;
Υπάρχει κανένας λόγος;
Ρίξτε μια ματιά, πόσοι από το κόμμα μας βγήκαν ''παραπονούμενοι'' για τις λαμογιές του Μητσοτακαίικου;... Δείτε περισσότερα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου