Στο παγκάκι... (σσ πόσο ακόμα θα ξεπέσουν ολοι αυτοί για να κερδίσουν ενα...περίπτερο;)
Συνέντευξη του Σταύρου Θεοδωράκη στον Τσολιά της Ελληνοφρένειας (ΑLPHA), μια μέρα μετά το 2ο debate (ΕΡΤ) των υποψήφιων αρχηγών για την Κεντροαριστερα. Στο... παγκάκι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου