Κυριακή, Νοεμβρίου 05, 2017

Στο παγκάκι... (σσ πόσο ακόμα θα ξεπέσουν ολοι αυτοί για να κερδίσουν ενα...περίπτερο;)

  Συνέντευξη του Σταύρου Θεοδωράκη στον Τσολιά της Ελληνοφρένειας (ΑLPHA), μια μέρα μετά το 2ο debate (ΕΡΤ) των υποψήφιων αρχηγών για την Κεντροαριστερα.
Στο...
παγκάκι...

Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου