Τετάρτη, Νοεμβρίου 29, 2017

Μητσοτάκης: Να ολοκληρωθούν τα αντιπλημμυρικά έργα το συντομότερο δυνατό




Επισκέφθηκε την περιοχή για δεύτερη φορά
Μητσοτάκης από Μάνδρα: Χωρίς γραφειοκρατία να πάρουν άμεσα οι πληγέντες το βοήθημα (BINTEO)


Υπάρχουν ευθύνες για τα αντιπλημμυρικά έργα και είναι προσωπική μου δέσμευση να ολοκληρωθούν άμεσα τα ως ελάχιστη ανταπόδοση σε μια περιοχή με μεγάλα προβλήματα, δήλωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας

Χωρίς γραφειοκρατία και το συντομότερο δυνατόν ...
να πάρουν το οικονομικό βοήθημα οι κάτοικοι της Μάνδρας που επλήγησαν από τις φονικές πλημμύρες της 15ης Νοεμβρίου, ζήτησε από την περιοχή όπου βρέθηκε σήμερα για δεύτερη φορά μετά την καταστροφή ο πρόεδρος της Νέας ΔημοκρατίαςΚυριάκος Μητσοτάκης.



Ο κύριος Μητσοτάκης συναντήθηκε με την δήμαρχο Μάνδρας Γιάννα Κριεκούκη και πολίτες και αμέσως μετά στις δηλώσεις του δεσμεύτηκε προσωπικά, όπως τόνισε, να γίνουν άμεσα τα αντιπλημμυρικά έργα στην περιοχή. «Από την πρώτη στιγμή είμαστε στο πλευρό της Μάνδρας που μετά από αυτή την πρωτοφανή καταστροφή, μετράει ακόμα τις πληγές της», είπε ο κύριος Μητσοτάκης και συνέχισε: «Το συντομότερο δυνατόν και χωρίς γραφειοκρατία, οι άνθρωποι που επλήγησαν να πάρουν άμεσα το βοήθημα. Και είναι προσωπική μου δέσμευση να ολοκληρωθούν άμεσα τα αντιπλημμυρικά έργα, για τα οποία υπάρχουν πόροι, μελέτες και ευθύνες, ως ελάχιστη ανταπόδοση σε μια περιοχή με μεγάλα προβλήματα, ώστε να μην έχουμε ποτέ ξανά να διαχειριστούμε τέτοια καταστροφή».

Τέλος ο κύριος Μητσοτάκης ευχαρίστησε τους εθελοντές για την προσφορά τους στην περιοχή και υπενθύμισε ότι η Νέα Δημοκρατία έχει θέσει από την πρώτη στιγμή τους εθελοντές και το δυναμικό της στην διάθεση της δημάρχου.





Τη Μάνδρα Αττικής επισκέφτηκε το πρωί της Τετάρτης ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος είδε από κοντά την κατάσταση στην πόλη της δυτικής Αττικής που επλήγη από τις πρόσφατες πλημμύρες.

«Δύο εβδομάδες μετά την τραγωδία, κατά την οποία θρηνήσαμε 23 θύματα, η Μάνδρα μετράει ακόμα τις πληγές της και σε μεγάλο βαθμό είναι μια πόλη με κατεστραμμένες υποδομές και ανθρώπους οι οποίοι παλεύουν να ξαναβάλουν τη ζωή τους σε τάξη» δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης.


Τόνισε ότι πρέπει το συντομότερο δυνατόν και χωρίς γραφειοκρατία, οι άνθρωποι που είδαν τις περιουσίες τους να καταστρέφονται να πάρουν το έκτακτο οικονομικό επίδομα και ταυτόχρονα να ξεκινήσουν τα έργα υποδομής.







«Αποτελεί προσωπική μου δέσμευση να ολοκληρωθούν επιτέλους τα σημαντικά αντιπλημμυρικά έργα, τα οποία δεκαετίες τώρα δεν έχουν γίνει, ενώ υπήρχαν και πόροι και μελέτες. Υπάρχουν και ευθύνες που τα έργα αυτά δεν έχουν προχωρήσει και είναι προσωπική μου δέσμευση -ως ελάχιστη ανταπόδοση σε μια περιοχή με μεγάλα προβλήματα- τα μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα υποδομής να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν, ώστε να μην ξαναθρηνήσουμε ποτέ ξανά θύματα» συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης, υπογραμμίζοντας πως δεν κινδυνεύει μόνο η Μάνδρα από πλημμύρες, αλλά και άλλες περιοχές.



«Είναι υποχρέωση της Πολιτείας να ολοκληρώσει το συντομότερο δυνατόν – ως οφείλει βάσει ευρωπαϊκών οδηγιών – ένα συνολικό αντιπλημμυρικό σχεδιασμό» συμπλήρωσε και διαβεβαίωσε ότι η ΝΔ εξακολουθεί να θέτει σε καθημερινή βάση στη διάθεση της δημάρχου τους εθελοντές της και το δικό της μηχανισμό.


«Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον. Ο πρόεδρος της ΝΔ μας διαβεβαίωσε ότι ήταν και είναι στο πλευρό μας. Μας δίνει δύναμη για τις επόμενες ημέρες» δήλωσε η δήμαρχος Μάνδρας Ιωάννα Κριεκούκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου