Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους Για πτώση 25χρονου άντρα στη θάλασσα, στην περιοχή της Α΄ προβλήτας του λιμένα Θεσσαλονίκης, ενημερώθηκε σήμερα το πρωί η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης....
Στο σημείο έσπευσε το λιμενικό, αλλά ήδη ένα μέλος του πληρώματος του θωρηκτού «Αβέρωφ» είχε ήδη βγάλει από τη θάλασσα τον νεαρό άνδρα.
Ο 25χρονος -κινεζικής υπηκοότητας- διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «ΑΧΕΠΑ», όπου παραμένει νοσηλευόμενος για προληπτικούς λόγους.
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης.
Πηγή: thestival
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου