Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2017

Θεσσαλονίκη: Άντρας έπεσε στον Θερμαϊκό - Τον έβγαλε μέλος του πληρώματος του «Αβέρωφ»





Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους Για πτώση 25χρονου άντρα στη θάλασσα, στην περιοχή της Α΄ προβλήτας του λιμένα Θεσσαλονίκης, ενημερώθηκε σήμερα το πρωί η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης....


Στο σημείο έσπευσε το λιμενικό, αλλά ήδη ένα μέλος του πληρώματος του θωρηκτού «Αβέρωφ» είχε ήδη βγάλει από τη θάλασσα τον νεαρό άνδρα.


Ο 25χρονος -κινεζικής υπηκοότητας- διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «ΑΧΕΠΑ», όπου παραμένει νοσηλευόμενος για προληπτικούς λόγους.
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης.

Πηγή: thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου