- Στις 10:30 το πρωί της Κυριακής ο Δημήτρης Κουφοντίνας έφτασε στις φυλακές Κορυδαλλού - 90 λεπτά πριν την λήξη της διήμερης άδειάς του επέστρεψε το ηγετικό στέλεχος της 17 Νοέμβρη - Μαζί του -όπως καθόλη την διάρκεια της άδειας- ο γιος του, Έκτωρ Κουφοντίνας και η Αγγελική Σωτηροπούλου - Μπήκε πρώτα στις αντρικές φυλακές, πιθανώς για τα... διαδικαστικά - Στην συνέχεια κατευθύνθηκε πεζός στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού όπου και κρατείται - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από το σημείο...
Στις 10:30 το πρωί της Κυριακής, 11.11.2017, δηλαδή μιάμιση ώρα πριν την λήξη της 48ωρης άδειάς του, επέστρεψε στις φυλακές Κορυδαλλού ο Δημήτρης Κουφοντίνας.
click4more
Μαζί του ήταν ξανά ο γιος του, Έκτωρ Κουφοντίνας και η σύντροφός του, Αγγελική Σωτηροπούλου. Αρχικά δημιουργήθηκε μια… σύγχυση, καθώς ο Δημήτρης Κουφοντίνας πέρασε την είσοδο των αντρικών φυλακών.
Έμεινε μέσα για λίγα λεπτά και στην συνέχεια βγήκε ξανά. Ίσως υπήρχε κάποιο διαδικαστικό θέμα που έπρεπε να διευθετηθεί. Στην συνέχεια ο Δημήτρης Κουφοντίνας κατευθύνθηκε πεζός προς την γυναικεία πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού, όπου κρατούνταν.
Κάπως έτσι η διήμερη άδεια που προκάλεσε τόσες αντιδράσεις, ολοκληρώθηκε.Λίγο πριν τις 9 το πρωί της Κυριακής ο Δημήτρης Κουφοντίνας ...βγήκε από το σπίτι του στον Βαρνάβα. Μαζί του ο γιος του Έκτωρ Κουφοντίνας και η Αγγελική Σωτηροπούλου. Ο γιος του, κέρασε γλυκά τους δημοσιογράφους που βρίσκονται έξω από το σπίτι στον Βαρνάβα.
Κάπως έτσι η διήμερη άδεια που προκάλεσε τόσες αντιδράσεις, ολοκληρώθηκε.
Δείτε τις εικόνες από το σημείο
Η αποχώρηση από τον Βαρνάβα
Όπως σας ενημέρωσε το newsit.gr, τρεις και πλέον ώρες πριν την λήξη της διορίας, ο Δημήτρης Κουφοντίνας έφυγε από το σπίτι του στον Βαρνάβα. Στις 12:00 το μεσημέρι έπρεπε να επιστρέψει στις φυλακές Κορυδαλλού, αφού η διήμερη άδεια που ζήτησε και έλαβε λήγει.
Σύμφωνα με την τηλεοπτική εκπομπή «Τώρα ό, τι συμβαίνει», του Epsilon, στις 08.45 το πρωί της Κυριακής, 11.11.2017, ο Δημήτρης Κουφοντίνας βγήκε από το σπίτι του στον Βαρνάβα.
Μαζί του ο γιος του Έκτωρ Κουφοντίνας και η Αγγελική Σωτηροπούλου. Οι τρεις τους αποχώρησαν από το σημείο με ένα αυτοκίνητο, το οποίο οδηγούσε ο γιος του ηγετικού στελέχους της 17 Νοέμβρη.
Στη θέση του συνοδηγού βρίσκονταν ο Δημήτρης Κουφοντίνας και σε αυτήν του οδηγού ο γιος του. Στο πίσω κάθισμα η Αγγελική Σωτηροπούλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr, πριν την επιστροφή στον Κορυδαλλό, ο Δημήτρης Κουφοντίνας έπρεπε να δώσει το παρών στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής του. Υπενθυμίζεται πως αυτό αποτελούσε μέρος των αυστηρών περιοριστικών όρων που «συνόδευαν» την χορήγηση της διήμερης άδειας. Συγκεκριμένα, ο «Λουκάς» της 17Ν είχε την υποχρέωση να παρουσιαστεί στην αστυνομία τέσσερις συνολικά φορές κατά την διάρκεια της 48ωρης άδειας.
O καταδικασμένος σε ισόβια για την 17Ν Κουφοντίνας ζήτησε -και έλαβε- διήμερη άδεια για πρώτη φορά μετά την φυλάκισή του. Σε 60 ημέρες έχει και πάλι το δικαίωμα να καταθέσει αίτημα για άδεια.
Η άδεια που του δόθηκε πυροδότησε θύελλα αντιδράσεων εντός και εκτός συνόρων. Σφοδρές ήταν οι αντιδράσεις από χώρες που είχαν θύματα της 17Ν, όπως οι ΗΠΑ, η Μεγάλη Βρετανία και η Τουρκία.
Η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ Χέδερ Νάουερτ καταδίκασε την απόφαση να χορηγηθεί στον Δημήτρη Κουφοντίνα 48ωρη άδεια. «Κάτι συνέβη σήμερα στην Ελλάδα που μας προκάλεσε τρομερή ανησυχία. Και αυτό είναι ότι η Ελλάδα απελευθέρωσε έναν καταδικασμένο τρομοκράτη της οργάνωσης 17 Νοέμβρη. Θέλουμε να καταδικάσουμε την έξοδο από τη φυλακή του καταδικασμένου για τρομοκρατικές ενέργειες Δημήτρη Κουφοντίνα, ο οποίος έλαβε διήμερη άδεια από ελληνική φυλακή. Έχει καταδικαστεί για αρκετές δολοφονίες, μεταξύ των οποίων αυτής του Γουίλιαμ Νορντίν αλλά και του Ρόναλντ Στούαρτ» σημείωσε η Νάουερτ.
Η έξοδος από την φυλακή του Δ. Κουφοντίνα έβαλε φωτιά και στο πολιτικό σκηνικό. Οι αντιδράσεις και οι αντιπαραθέσεις ήταν μεγάλες με την κυβέρνηση να μιλά για απόφαση της δικαιοσύνης. Ο πρόεδροε της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε «σοκαρισμένος πολίτης που παρακολουθεί τον μεγαλύτερο δολοφόνο της χώρας το πιστόλι της 17 Νοέμβρη να βγαίνει από την φυλακή» ενώ τα πνεύματα οξύνθηκαν ακόμη περισσότερο μεταξύ του υπουργού Δικαιοσύνης Σταυρου Κοντονή και της Ντόρας Μπακογιάννη. Στο θέμα παρενέβη και ο αμερικανός πρέσβης Τζέφρι Πάιατ δηλώνοντας ότι η άδεια στον Δημήτρη Κουφοντίνα προσβάλλει τη μνήμη των θυμάτων της 17 Νοέμβρη αλλά και η βρετανίδα πρέσβης στην Ελλάδα Κέιτ Σμιθ.
Για το θέμα τοποθετήθηκε -μέσω διαρροών- και το Μέγαρο Μαξίμου, τονίζοντας ότι η απόφαση για τη χορήγηση άδειας στο ηγετικό στέλεχος της 17Ν, Δημήτρη Κουφοντίνα, υπήρξε ομόφωνη στο αρμόδιο συμβούλιο των φυλακών Κορυδαλλού και με τη σύμφωνη γνώμη του, συμμετέχοντος σε αυτό, αντιεισαγγελέα Εφετών. Είναι προφανές ότι ουδεμία σχέση είχε η κυβέρνηση με το θέμα υπογράμμιζαν οι ίδιες πηγές, προσθέτοντας ότι ο αντιεισαγγελέας Εφετών ήταν έως τώρα αρνητικός στα προηγούμενα αιτήματα του Δ. Κουφοντίνα, για αυτό και είναι η πρώτη φορά που του χορηγείται σήμερα άδεια. Είχαν προηγηθεί, σε υψηλούς τόνους, οι τοποθετήσεις της εκπροσώπου Τύπου της ΝΔ Μαρίας Σπυράκη αλλά και της Ντόρας Μπακογιάννη, η οποία έκανε λόγο για ύβρη και άφησε αιχμές εναντίον του αντιεισαγγελέα Εφετών. Από τη μεριά της, η συνήγορος του κ. Κουφοντίνα ανέφερε ότι συμβούλιο έκανε μια δίκαιη κρίση, το ευχαριστούμε περιμένω και από εσάς και από όλους αυτούς που παρεμβαίνουν στο θεσμικό έργο να σεβαστούν τον κρατούμενο.
Για το θέμα τοποθετήθηκαν πάντως και εκπρόσωποι των υπολοίπων κομμάτων με την Φ. Γεννηματά να αναφέρει ότι η άδεια στον Δημήτρη Κουφοντίνα προκαλεί το δημόσιο αίσθημα και τον Σταύρο Θεοδωράκη να τονίζει ότι «η δημοκρατία πρέπει να είναι ανεκτική, όχι όμως και με αυτούς που συνεχίζουν να υπερασπίζονται και να προπαγανδίζουν δολοφονικές πράξεις». Από τη μεριά του το ΚΚΕ υποστήριξε ότι «η αντιπαράθεση, που τροφοδοτείται απ΄ την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και τη ΝΔ γύρω από το ζήτημα, υπηρετεί άλλου είδους πολιτικές σκοπιμότητες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου