Πέμπτη, Ιανουαρίου 25, 2018

Θύελλα για την πώληση του λιμανιού...



Θύελλα στα λιμάνια φέρνει η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ. Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι σήμερα με 24ωρη απεργία στο...
λιμάνι της Θεσσαλονίκης και 4ωρη στάση στον Πειραιά και σε άλλα 11 λιμάνια της χώρας. Σκληρή επίθεση στους αρμόδιους για τη μεταφορά της έκτακτης γενικής συνέλευσης του ΟΛΘ στην Αθήνα, σήμερα.

«Κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ ακάθεκτα υλοποιούν το σχέδιο της πώλησης του ΟΛΘ, περνώντας στην τελευταία πράξη του έργου. Το ΤΑΙΠΕΔ, συνεχίζοντας τη σωρεία παραβιάσεων, παραβάσεων, παρατυπιών και γενικότερα κινούμενο εκτός νομιμότητας, όπως έπραξε μέχρι σήμερα σε όλη τη διαγωνιστική διαδικασία, προχωρά σε γενική συνέλευση του Οργανισμού για την τροποποίηση του καταστατικού της εταιρείας και την επικύρωση της νέας σύμβασης παραχώρησης μεταξύ ΟΛΘ και Ελληνικού Δημοσίου.

Μάλιστα, η έκτακτη γενική συνέλευση της εταιρείας θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς», καταγγέλλει σε υψηλούς τόνους η ΟΜΥΛΕ.

«Το ΤΑΙΠΕΔ φέρνει σε έκτακτη γενική συνέλευση της εταιρείας την τελική βερσιόν της σύμβασης μεταξύ ΟΛΘ και Ελληνικού Δημοσίου που συμπεριλαμβάνεται σήμερα στα ντοκουμέντα της πώλησης, χωρίς να έχει εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ Α.Ε. Αντίθετα το Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε. έχει εγκρίνει μετά από επανειλημμένες συνεδριάσεις του από τον Μάιο του 2016 σχέδιο σύμβασης παραχώρησης μεταξύ ΟΛΘ Α.Ε. και Ελληνικού Δημοσίου με άλλο περιεχόμενο» υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι.

Συγκεκριμένα, η ΟΛΘ Α.Ε. φέρεται να έχει αποφασίσει διαφορετικά για το ύψος των υποχρεωτικών επενδύσεων (309 εκατ. ευρώ την πενταετία 2017-2021 και 132,5 εκατ. την πενταετία 2022–2026), για το ύψος της διακίνησης φορτίου και για το πώς θα επιβληθούν ρήτρες.

Σύμφωνα με την ΟΜΥΛΕ, ενώ η συμφωνία της επιχειρούμενης πώλησης προωθεί την εγκατάσταση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ενός πανίσχυρου ιδιωτικού μονοπωλίου, με ισχυρή δημόσια εξουσία, ανεξέλεγκτου και χωρίς την υποχρέωση σημαντικών επενδύσεων, δεν κάνουν τον κόπο -έστω και για την έξωθεν καλή μαρτυρία- να περιμένουν την απόφαση της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Στο μεταξύ, ανάστατοι είναι οι εργαζόμενοι και στα περιφερειακά λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Ηρακλείου και Βόλου, καθώς κι εκεί ξεκίνησαν να ηχούν τα τύμπανα των ιδιωτικοποιήσεων. «Οι πωλήσεις μεταμφιέζονται σε “παραχωρήσεις”, απαξιώνεται το προσωπικό και οι υποδομές, για να μη λειτουργούν από τη δραματική έλλειψη προσωπικού και ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού. Οπως και να το παρουσιάσουν το έγκλημα, όμως, δεν μπορεί να αποσιωπηθεί» τονίζει η ΟΜΥΛΕ, ξεκαθαρίζοντας ότι θα αντιμετωπίσει τα θέματα αυτά σε όλα τα επίπεδα, νομικά, αγωνιστικά και κοινωνικά...

Η σημερινή απεργία στον ΟΛΘ είναι καθολική, ενώ στο λιμάνι του Πειραιά και τα άλλα περιφερειακά λιμάνια που συμμετέχουν στην κινητοποίηση περιλαμβάνεται 4ωρη στάση εργασίας από τις 11 το πρωί ώς τις 3 μετά το μεσημέρι. Συμμετέχουν οι εργαζόμενοι των λιμανιών Ηρακλείου, Βόλου, Πάτρας, Ραφήνας, Λαυρίου, Ελευσίνας, Κέρκυρας, Ηγουμενίτσας, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης και Χαλκίδας. Στη διάρκεια των κινητοποιήσεων θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κτίριο του Χρηματιστηρίου, στην πρωτεύουσα...

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου