Τετάρτη, Απριλίου 25, 2018

Κόντρα μεγατόνων για την Πέμυ Ζούνη με «αρπαγή» και «ροζ αποχρώσεις»








«Είχαμε έρθει πολύ κοντά» λέει η παραγωγός- «Με έλεγχε και με παρακολουθούσε» υποστηρίζει η ηθοποιός
Πρωτοφανής είναι η κόντρα που έχει δημιουργηθεί μεταξύ της Πέμυς Ζούνη και
της πρώην συνεργάτιδάς της Μπέσσυς Γιαννακοπούλου αρκετούς μήνες μετά την
παράσταση «… Ιουλιέτα».

Αφορμή για την κόντρα τους στάθηκε το σκάνδαλο που ξέσπασε με την ....
επεξεργασμένη στο Photoshop φωτογραφία της ηθοποιού με τον βραβευμένο
με Όσκαρ Άνγκ Λι για την παράσταση που ανέβηκε στη σκηνή του ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη
στις αρχές του 2017.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των παραστάσεων, ξέσπασε σάλος, αφού
αποκαλύφθηκε πως ο σκηνοθέτης από την Ταϊβάν δεν είχε καμιά σχέση με την
παράσταση και πως οι φωτογραφίες που είχαν κυκλοφορήσει με εκείνον και
την Πέμυ Ζούνη ήταν προϊόν επεξεργασίας στο Photoshop.

Τότε, η Πέμυ Ζούνη είχε βγει και είχε ζητήσει δημόσια συγγνώμη και τόσο η
ίδια όσο και το ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη στράφηκαν εναντίον της Μπέσσυς
Γιαννακοπούλου που είχε αναλάβει την παραγωγή.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Espresso, όμως, το Μάρτη του 2018, η
παραγωγός φαίνεται να περνά στην αντεπίθεση. Με υπόμνημα που κατέθεσε
στον εισαγγελέα, στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας, όχι μόνο
προσκομίζει στοιχεία που αποδεικνύουν ότι ο Άνγκ Λι σκηνοθέτησε την
παράσταση, αλλά ζητά και την άσκηση αυτεπάγγελτης ποινικής δίωξης εις
βάρος του ιδρύματος και της ηθοποιού.



Συγκεκριμένα, ζητά να ασκηθούν κατά περίπτωση διώξεις για αδικήματα –
μεταξύ άλλων- της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, της απάτης στο
δικαστήριο, της ψευδούς κατάθεσης, καθώς και της ψευδούς καταμήνυσης εις
βάρος της ηθοποιού, του συζύγου της και της αδελφής της, αλλά και των
υπεύθυνων του ιδρύματος, ενώ επιφυλάσσεται να προσφύγει και στο αστικό
δικαστήριο αξιώνοντας αποζημίωση για ηθική και επαγγελματική βλάβη.


Στις 235 σελίδες του υπομνήματος που κατέθεσε η θεατρική παραγωγός
εξιστορεί και το χρονικό της «ιδιαίτερης» σχέσης της με την Πέμυ Ζούνη,
προσκομίζοντας στοιχεία που φέρεται οτι αποδεικνύουν πως οι δύο γυναίκες κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους είχαν έρθει πολύ κοντά.


Τα στοιχεία αυτά έρχονται ως απάντηση- από την πλευρά της παραγωγού- στη μήνυση της ηθοποιού, που είχε προηγηθεί, και στην οποία την κατηγορούσε μεταξύ άλλων και για... αρπαγή!

Η Πέμυ Ζούνη με την πρώην συνεργάτιδα της Μπέσσυ Γιαννακοπούλου




Κατηγορίες για εγκλεισμό και για απάτη 200.000 από την Πέμυ Ζούνη


Η Πέμυ Ζούνη, στον απόηχο του σκανδάλου γύρω από την παράσταση στα τέλη Μαρτίου του 2017, στράφηκε κατά της Μπέσσυς Γιαννακοπούλου κατηγορώντας την για απάτη που της προκάλεσε ζημία άνω των 200.000 ευρώ αλλά και αρπαγή, καθώς με δέλεαρ τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση την υποχρέωνε να διαμένει μαζί της σε σπίτι που τους είχε παραχωρήσει ο σύζυγος της ηθοποιού.

«Η πίεση αυτή για μια συμπεριφορά πιο ''εναλακτική'', με διαχυτικότητες που δεν μου ταίριαζαν καθόλου, συνεχίστηκε σε όλη τη διάρκεια του ''εγκλεισμού''. Ένιωθα τελείως παγιδευμένη... ήμουν σε συνεχή παρακολούθηση αλλά έκανα κουράγιο, γιατί θεωρούσα ότι όσο σκληρές κι αν ήταν οι μέρες, ο εφιάλτης θα τελέιωνε σύντομα», φέρεται ότι υποστηρίζει η Πέμυ Ζούνη στη μήνυσή της.

Η ηθοποιός κατηγορεί, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Espresso, την παραγωγό ότι παρακολουθούσε και έλεγχε κάθε της βήμα, απομακρύνοντάς την από τους οικείους της.

«Κάποια στιγμή περνώντας- μαζί με την κυρία Γιαννακοπούλου φυσικά- από το μαγαζί του συζύγου μου μπόρεσα να του δώσω κρυφά ένα σημείωμα, στο οποίο του έλεγα να μην ανησυχεί. Δεν είχα προλάβει να μιλήσω μαζί του για αυ΄τον τον εγκλεισμό και την παρακολούθηση, αφού αυτό είχε συμβεί απροειδοποίητα» επισημαίνει η ηθοποιός και υποστηρίζει ότι έκανε υπομονή για χάρη της καριέρας της.

Σε κάθε περίπτωση, τον τελευταίο λόγο στη κόντρα των δύο πλευρών θα έχει η δικαιοσύνη που καλείται να αποφασίσει ποιος τελικά είναι το θύμα και ποιος ο θύτης.


Οι δύο άλλοτε συνεργάτιδες σε ανέμελες στιγμές



Δείτε βίντεο: Κόντρα μεγατόνων για την Πέμυ Ζούνη με «αρπαγή» και «ροζ αποχρώσεις»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου