Κυριακή, Δεκεμβρίου 30, 2018

Καλούν το Πολεμικό Ναυτικό στη Σαμοθράκη


Επιστολή στον υπουργό εθνικής άμυνας Πάνο Καμμένο απέστειλε ο αντιπεριφερειάρχης
Έβρου Δημήτρης Πέτροβιτςσχετικά με τη διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη, από το βράδυ της Παρασκευής 28/12/2018, καθώς το μοναδικό πλοίο που εξυπηρετεί τη σύνδεση με την Αλεξανδρούπολη διέκοψε τα δρομολόγιά του λόγω βλάβης, ενώ άκαρπη απέβη η προσπάθεια προσωρινής λύσης με δρομολόγηση άλλου πλοίου.

Ο κ. Πέτροβιτς ζητά από τον υπουργό να συνδράμει με την αποστολή πλοίου του Πολεμικού Ναυτικού, που θα εξυπηρετήσει τη μεταφορά προσώπων, ειδών πρώτης ανάγκης και οχημάτων, για να αποφευχθεί ο ακτοπλοϊκός αποκλεισμός της Σαμοθράκης.

(ΠΗΓΗ: thrakinea.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου