Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2018

Κυριάκος Μητσοτάκης: Η βόλτα στη Νέα Σμύρνη και η… κυρία με το καροτσάκι – video





Βόλτα στη Νέα Σμύρνη έκανε την Τετάρτη (05.12.2018) ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ανέβασε στους λογαριασμούς του στα social media ένα video από τα όσα είπε με τους πολίτες. Οι ατάκες έπεσαν…
βροχή, με τον πρόεδρο της ΝΔ θα θυμάται ακόμα την επική ατάκα "τι γκόμενος είσαι".


Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε βόλτα στους δρόμους της Νέας Σμύρνης, μίλησε με καταστηματάρχες και πολίτες, έβγαλε selfies και δέχτηκε ευχές. Όταν μάλιστα βρέθηκε μπροστά του μια κυρία με ένα παιδικό καροτσάκι, ο πρόεδρος της ΝΔ θυμήθηκε την… κυρία στην Κυψέλη.


«Μια φορά που είδα μια κυρία με ένα καρότσι, άρχισε να μου λέει άλλα. Μη μου τα πείτε κι εσείς παρακαλώ πολύ» ήταν η… ατάκα του για να προλάβει. Αλλά τελικά δεν τη… γλίτωσε. Γιατί μπορεί η κυρία με το καροτσάκι να μην είπε τίποτα, αλλά μια άλλη τον… πρόλαβε: «Πιο ωραίος είσαι από κοντά» του είπε.


«Σε εσένα ποντάρουμε τώρα», είπε στον Κυριάκο Μητσοτάκη ένας κύριος, με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης να του απαντά «και καλά θα κάνεις». «Κυριάκο μου δαγκωτό!», του είπε μια άλλη κυρία, παραδεχόμενη πως δεν έχει ψηφίσει ποτέ Νέα Δημοκρατία.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης άκουσε με χαρά μια καταστηματάρχη να του λέει πως «είστε ο αγαπημένος του γιου μου», ενώ ζήτησε από μια κυρία, που του ευχήθηκε να γίνει πρωθυπουργός, «να εύχεσαι να γίνω καλός πρωθυπουργός».

Ανεβάζοντας το video, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σχολίασε πως “τελικά οι βόλτες στις γειτονιές γίνονται η αγαπημένη μου συνήθεια”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου