Τετάρτη, Φεβρουαρίου 20, 2019

Η Βασιλική Θάνου στην «Άλλη Διάσταση»: Οι επιθέσεις που δέχτηκα ήταν από 2-3 συγκεκριμένα πρόσωπα που έχουν προσωπική εμπάθεια (ΒΙΝΤΕΟ)




Απαντήσεις για τις επιλογές της να αναλάβει, τόσο τη σημερινή της θέση ως προέδρου της Αρχής Ανταγωνισμού, όσο και την προηγούμενη, ως επικεφαλής του νομικού γραφείου του πρωθυπουργού, έδωσε η Βασιλική Θάνου, μιλώντας στην ΕΡΤ και στην εκπομπή «Άλλη Διάσταση». «Επέλεξα να αναλάβω τη θέση της προέδρου της Αρχής Ανταγωνισμού, αμισθί για να διαφυλάξω τον εαυτό μου και τον πρωθυπουργό ώστε να μη μου αποδώσει κάποιος ότι έχω δεσμεύσεις ή εξαρτήσεις από οποιονδήποτε», δηλώνει.

Η Βασιλική Θάνου σημείωσε ότι «όσο ακόμα έχω υγεία οφείλω να προσφέρω στο κοινωνικό σύνολο. Επειδή η θέση της προέδρου της Αρχής Ανταγωνισμού είναι συναφής με τα δικαστικά καθήκοντα και επειδή είναι μία σημαντική αρχή που προσφέρει πολλά δια της εξασφάλισης των κανόνων του ανταγωνισμού, επέλεξα να αποδεχτώ την πρόταση. Παράλληλα, η πρώην επικεφαλής του νομικού γραφείου του πρωθυπουργού, απαντώντας στα περί κομματικής θέσης, δήλωσε ότι «η θέση του νομικού συμβούλου του πρωθυπουργού είναι θεσμική και όχι κομματική. Ούτε συμμετείχα σε κομματικές εκδηλώσεις ούτε γράφτηκα σε κάποιο κόμμα». «Ο πρωθυπουργός έκανε μεγάλη προσπάθεια να βγάλει τη χώρα από την κρίση θεώρησα ότι οφειλα και εγώ να προσφέρω τις γνώσεις και την εμπειρία που είχα. Έχω την ικανοποίηση ότι προσέφερα στην προσπάθεια του πρωθυπουργού» δήλωσε η τέως πρόεδρος του Αρείου Πάγου.

H ίδια σημείωσε ότι «ορισμένοι μου απέδωσαν κομματική χροιά» και πρόσθεσε ότι η επίθεση που δέχθηκε ήταν «από 2-3 συγκεκριμένα πρόσωπα που έχουν προσωπική εμπάθεια εναντίον μου, από τότε που επελέγην ως πρόεδρος του Αρείου Πάγου». Τέλος, η Β. Θάνου πρόσθεσε αναφορικά με τη νέα της θέση ότι «έχουν γίνει προσπάθειες στην Επιτροπή Ανταγωνισμού» προσθέτοντας ωστόσο ότι θα έπρεπε να υπάρχει ταχύτερη προώθηση των υποθέσεων για να μην παραγράφονται στα διοικητικά δικαστήρια».
Δείτε ολόκληρη της συνέντευξη στο βίντεο που ακολουθεί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου