
Νέα στοιχεία για τον ξυλοδαρμού του Θανάση Τζήλου, έδωσε στη δημοσιότητα η ιστοσελίδα dikisports.gr, αποκαλύπτοντας πως ο 49χρονος υπαστυνόμος Α’ που εμπλέκεται στην υπόθεση, επικοινωνούσε με το υπηρεσιακό του κινητό τηλέφωνο.
Ο ένας δράστης έχει παραδοθεί και θα απολογηθεί αύριο, Δευτέρα ενώ ένας άλλος αναζητείται στη Ρωσία.
Η ιστοσελίδα dikisports.blogspot.com αποκάλυψε:
Όπως προκύπτει από την προανάκριση λοιπόν, ο 49χρονος υπαστυνόμος Α’ που εμπλέκεται στην υπόθεση, επικοινωνούσε με τον Δ.Μ. που έχει διαφύγει στο εξωτερικό και τον Χ.Π. που έχει παραδοθεί, χρησιμοποιώντας το υπηρεσιακό του κινητό τηλέφωνο!
Ο εν ενεργεία αστυνομικός χρησιμοποιούσε τηλεφωνική σύνδεση που ανήκει στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και συνεπώς ο λογαριασμός πληρώνεται από τον Έλληνα φορολογούμενο. Και αυτό για να επικοινωνεί με δύο σεσημασμένους που έχουν ποινικό μητρώο:
Ο μεν, Δ.Μ. είχε συλληφθεί στις 26/1/2005 για ένοπλη ληστεία σε τραπεζικό υποκατάστημα του Νέου Κόσμου Αττικής (παρέμεινε στις φυλακές έως 27/9/2013) ενώ ο Χ.Π. συνελήφθη στις 11/1/2013 για παράβαση του νόμου περί όπλων.
Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/ellada/nea-exelixi-ston-xylodarmo-tziloy-astynomikos-miloyse-stoys-drastes-me-kinito-toy-ypoyrgeioy/#ixzz5f8tAGh1z
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου