Τετάρτη, Φεβρουαρίου 13, 2019

#paooly Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Αποχώρησαν οι Πειραιώτες. Η ανάρτηση της ΚΑΕ ΒΙΝΤΕΟ





Αποχώρησε ο Ολυμπιακός στο ημίχρονο του ντέρμπι «αιωνίων» για το κύπελλο

Δραματική τροπή πήρε το «αιώνιο» ντέρμπι ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό για τα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας.
Οι Πειραιώτες δεν βγήκαν από τα αποδυτήρια μετά το ημίχρονο και ανακοίνωσαν την αποχώρησή τους από το ματς.
Τα σοβαρά παράπονα για τη διαιτησία στο πρώτο ημίχρονο, ήταν ο λόγος για την απόφαση των αδερφών Αγγελλόπουλων.
Το χρονικό του αγώνα, που έφερε τον ξαφνικό τέλος στο ματς και τη νίκη των «πρασίνων» στα…
χαρτιά.
Οι παίκτες του Πιτίνο πήραν έτσι το “εισιτήριο” για το “μεγάλο” ματς της Κυριακής (17/02 – 17:00 – ΕΡΤ Sports HD), εκεί όπου θα αντιμετωπίσουν τον ΠΑΟΚ.




Ο Ολυμπιακός δεν βγήκε στο παρκέ για το δεύτερο ημίχρονο και αποχώρησε από το ΟΑΚΑ και τον ημιτελικό του κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό
Αιτία της αποχώρησης ήταν η διαιτησία
Ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός Χρήστος Σταυρόπουλος είπε πως στον Ολυμπιακό έχουν αηδιάσει και τόνισε πως θα πρέπει να δοθεί «τέλος σε αυτή την κωμωδία»

Την απόφαση να αποχωρήσει από το ΟΑΚΑ έλαβαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού, στο ημίχρονο του ημιτελικού με τον Παναθηναϊκό κι ενώ το σκορ ήταν 40-25 υπέρ των «πρασίνων» διαμαρτυρόμενος για τη διαιτησία.







Σταυρόπουλος: Πρέπει να δώσουμε τέλος στην κωμωδία

Με δηλώσεις του στην κάμερα της ΕΡΤ, ο Χρήστος Σταυρόπουλος, μίλησε εκ μέρους του Ολυμπιακού για την απόφαση να αποχωρήσει από το ΟΑΚΑ η ομάδα του Πειραιά, στο ημίχρονο (40-25 υπέρ του Παναθηναϊκού) του ημιτελικού. Ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός είπε πως στον Ολυμπιακό έχουν αηδιάσει, τόνισε πως θα πρέπει να δοθεί «τέλος σε αυτή την κωμωδία» και ζήτησε από την Πολιτεία και τον υφυπουργό Αθλητισμού, Γιώργο Βασιλειάδη, να παρέμβει.

Συγκεκριμένα, ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός Χρήστος Σταυρόπουλος δήλωσε: «Τα είπαμε, τα έχουμε ξαναπεί, τα ξανάπαμε, κάναμε προσπάθειες, αλλά πια αηδιάσαμε». Όταν ο δημοσιογράφος ζήτησε επεξηγήσεις, ρωτώντας «Με τη διαιτησία;», ο Χρήστος Σταυρόπουλος απάντησε: «Με όλο αυτό που έγινε απόψε. Επρεπε να φύγουμε πιο νωρίς, κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά δεν πάει άλλο. Τέλος σε αυτή την κωμωδία».

Εν συνεχεία, ο Χρήστος Σταυρόπουλος ζήτησε παρέμβαση της Πολιτείας: «Πρέπει η Πολιτεία να πάρει τα μέτρα της, ο υφυπουργός Αθλητισμού, να πάρει τα μέτρα της η Πολιτεία και να καθαρίσει αυτή τη βρωμιά».

Οταν ο δημοσιογράφος του μετέφερε τη δήλωση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου σύμφωνα με την οποία «οι κύριοι Αγγελόπουλοι θέλουν να φύγουν από τον Ολυμπιακό και βρήκαν ευκαιρία…» ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός απάντησε: «Μάλλον αυτό εύχεται ο κύριος Γιαννακόπουλος, να φύγουν οι κύριοι Αγγελόπουλοι».

Γιαννακόπουλος: Έχουν ρίξει λευκή πετσέτα και τώρα λένε πως φταίνε οι διαιτητές

Σε δήλωσή του στην ΕΡΤ, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, δήλωσε: «Όλα αυτά είναι μεθοδευμένα. Εχουν παίκτες απλήρωτους, έχουν ρίξει λευκή πετσέτα και τώρα λένε πως φταίνε οι διαιτητές. Η οικογένεια Αγγελόπουλων θέλει να φύγει από τον Ολυμπιακό και βρήκαν ευκαιρία να τα ρίξουν σε εμάς και στους διαιτητές. Κι εμείς έχουμε χάσει στο ΣΕΦ, αλλά μπαίνουμε μέσα και παίζουμε. Τι είναι αυτά τα πράγματα;»

Εν συνεχεία, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος κατευθύνθηκε στον πάγκο του Ολυμπιακού και άφησε ένα… κόκκινο γυναικείο εσώρουχο.


.



Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/sports/den-katevainei-o-olympiakos-sto-deytero-imichrono-toy-imitelikoy-toy-kypelloy/#ixzz5fRVgzhQt

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου