Κυριακή, Φεβρουαρίου 10, 2019

Χαλκίδα: Νοσηλευτής του ΕΚΑΒ καταδικάστηκε για κατάχρηση σε ασέλγεια σε βάρος δικαστικής λειτουργού Posted by olympiada







Το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων Χαλκίδας, επέβαλε ποινή κάθειρξης 6 ετών σε νοσηλευτή του ΕΚΑΒ για κατάχρηση σε ασέλγεια σε βάρος δικαστικής λειτουργού που υπηρετούσε ως ανακρίτρια στο Πρωτοδικείο της Αθήνας.



Σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση ο κατηγορούμενος εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση μέθης στην οποία είχε περιέλθει η δικαστική λειτουργός και την οδήγησε στο διαμέρισμα του στους Αμπελόκηπους και συνουσιάστηκε μαζί της ενώ εκείνη βρισκόταν σε κατάσταση αδυναμίας.
Η συνέχεια εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου