Πέμπτη, Ιουλίου 11, 2019

Αυτά είναι τα σχέδια του υπουργείου Μεταφορών για τα μεγάλα έργα της νέας τετραετίας





Μία σειρά από έργα-στόχους που έχει η νέα κυβέρνηση για το Υπουργείο Υποδομών. Σύμφωνα με έγγραφο που δημοσιεύθηκε χθες το απόγευμα, υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα για κάθε υπουργείο.


Για το Υποδομών-Μεταφορών οι στόχοι που περιγράφονται σε τίτλους είναι η βελτίωση της ποιότητας σχεδιασμού των έργων υποδομών η στήριξη των έργων εθνικής προτεραιότητας και οι καλύτερες υπηρεσίες (για τις μεταφορές) με σεβασμό στα χρήματα του πολίτη, όπως αναφέρουν οι ypodomes.

Σχετικά με τα έργα που υπάρχουν σε αυτό το έγραφο, αυτά που θα απασχολήσουν την νέα αυτή κυβερνητική τετραετία είναι:

ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ
Ολοκλήρωση Ε65
Βόρειος Οδικός άξονας Κρήτης (στόχος να ξεκινήσει η κατασκευή του, να στηθούν εργοτάξια μέσα στη τετραετία)
Πάτρα-Πύργος (στόχος μέσα στη τετραετία να έχει ολοκληρωθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος)
Ολοκλήρωση οδικών διασυνδέσεων, Αγρίνιο – Ιονία Οδός, Δράμα – Εγνατία, Ε75 – Γιαννιτσά – Έδεσσα – Ε65, Ιωάννινα – Κακαβιά, Καρπενήσι – Λαμία

ΔΙΑ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΟΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Εναρξη της κατασκευής νέου αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας – Υλίκης
Προετοιμασία και διαγωνισμός για την επέκταση της Αττικής Οδού προς Λ. Βουλιαγμένης στο Ελληνικό
Ολοκλήρωση της υποθαλάσσιας σύνδεσης Σαλαμίνας

Ολοκλήρωση έργων Μετρό Αθήνας και ΘεσσαλονίκηςΛειτουργία επέκτασης του μετρό προς Πειραιά
Γραμμή 4 Μετρό Αθήνας: Βεϊκου – Γουδή (στόχος να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες, να έχουν στηθεί εργοτάξια και να είναι σε εξελιξη τα έργα εως το τέλος της τετραετίας)
Προεκτάσεις Μετρό Αθήνας ( γραμμής 4 προς Περισσό και Κατεχάκη). Στόχος να έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός
Ολοκλήρωση Μετρό Θεσσαλονίκης
Στόχος να έχουν δρομολογηθεί οι επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης

Σιδηροδρομικά έργα
Ολοκλήρωση συστημάτων (ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, τηλε-διοίκησης) στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

Αναβάθμιση της γραμμής Θεσ/νίκη-Αλεξανδρούπολη (νέα πεδινή χάραξη Θεσ/νίκη–Καβάλα)

Για τις μεταφορές, τέλος, μεγάλος στόχος είναι η αναδιάταξη και βιώσιμη χρηματοδότηση των προβληματικών σήμερα αστικών συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονικης και η σημαντική ανανέωση του στόλου με σύγχρονα οχήματα.

Η τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων του δικτύου τραμ: Αποκατάσταση δρομολογίων μέχρι το Σύνταγμα, λειτουργία επέκτασης προς τον Πειραιά, αγορά νέων συρμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου