
Το 2013 ο νυν υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων μιλούσε για «τρύπα» 455 εκατ. ευρω
Μια μοναδική ευκαιρία να ρωτήσει κατ’ ιδίαν τη Γιάννα Αγγελοπούλου «πού πήγαν τα εκατομμύρια» από τους Ολυμπιακούς Αγώνες θα έχει ο Άδωνις Γεωργιάδης μετά...
τον ορισμό της από τον Κυριάκο Μητσοτάκη ως επικεφαλής της επιτροπής «Ελλάδα 2021» που θα συγκροτηθεί για τις εκδηλώσεις οι οποίες θα γίνουν για τα 200 χρόνια από την ελληνική Επανάσταση.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης ρωτούσε το 2013 στα κανάλια «πού πήγαν τα εκατομμύρια», ενώείχε καταθέσει και σχετική ερώτηση στη Βουλή για την οικονομική διαχείριση της οργανωτικής επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, ερώτηση που έγινε με αφορμή το βιβλίο που έβγαλε τότε η Γιάννα Αγγελοπούλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου