Πέμπτη, Μαρτίου 26, 2020

Συγκλονίζει ο εθελοντής διασώστης που νοσηλεύεται με γρίπη, πνευμονία και κορονοϊό! (Βίντεο)





Μια απίστευτη περιπέτεια ζει εδώ και λίγες μέρες ο Αλέξης Αλεξίου, ένας εθελοντής διασώστης και μαραθωνοδρόμος. Νοσηλεύεται στο Θριάσιο νοσοκομείο με γρίπη τύπου Β, πνευμονία και κορονοϊό!



Φορώντας μάσκα οξυγόνου μίλησε μέσα από το νοσοκομείο στην εκπομπή Καλημέρα Ελλάδα του ΑΝΤ1 και χαρακτήρισε όλο αυτό που έπαθε… «τριπλό τζακ ποτ». «Ο κορονοϊός δεν κάνει διακρίσεις, ήμουν ένας άνθρωπος καθ’ όλα υγιής, έχω τρέξει πολλούς μαραθώνιους, δεν έχω καπνίσει ποτέ στη ζωή μου, αλλά ο κορονοϊός με βρήκε», τόνισε ο 55χρονος άνδρας.


Click4more Σύψας: Τις επόμενες μέρες θα μας δείξει τα δόντια του ο κορονοϊός


«Αναρωτιέται κι εγώ πως το έπαθα, ούτε γρίπη δεν είχα πάθει στη ζωή μου», είπε ο Αλέξης Αλεξίου και περιέγραψε πως ξεκίνησαν όλα. «Με πυρετό, χωρίς άλλα συμπτώματα, δεν είχα βήμα αλλά είδα ότι πυρετός δεν έπεφτε. Επικοινώνησα με τον γιατρό μου, μου είπε να κάνω κάποιες εξετάσεις, έκανα τεστ για γρίπη, βγήκε θετικό κι εκεί επαναπαύτηκα, λέω μια γρίπη είναι θα περάσει», τόνισε.

Ο κορονοϊός, είπε ο Αλέξης Αλεξίου, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει με χιούμορ αυτό που του συμβαίνει, είναι «νυχτόβιος», «μπαρόβιος». Το πως περιγράφει όμως τα όσα έζησε, δεν «χωρούν» χιούμορ. «Σε αφήνει το απόγευμα λίγο να χαλαρώσεις και το βράδυ σου μια τρομερή επίθεση με ρίγη».

Εξαιτίας αυτών των συμπτωμάτων, πήγε σε ιδιωτικό θεραπευτήριο, του βρήκαν πολύ σοβαρή πνευμονία και του έκαναν τεστ για κορονοϊό. Σκέφτηκε, είπε, πως αποκλείεται να ήταν θετικός. Αλλά ήταν. «Με μάζεψαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και με έφεραν εδώ».


Τα λόγια του, περιγράφοντας τον κορονοϊό, σοκάρουν. «Έχει φοβερούς πόνους, έχει μαυρίλα, είναι το άγνωστο, δεν ξέρεις αν θα ζήσεις, αν θα πεθάνεις. Έπαιρνα παυσίπονα και ο πυρετός αντί να πέφτει, ανέβαινε. Για μένα το σημείο καμπής ήταν πριν 4 μέρες, εκεί που είχα απελπιστεί, είδα το θερμόμετρο να δείχνει 37 κι εκεί έκλαιγα με λυγμούς γιατί ήξερα ότι ο οργανισμός μου είχε κερδίσει τη μάχη».

Ο Αλέξης Αλεξίου νοσηλεύεται 17 μέρες τώρα και τη Δευτέρα αναμένεται να πάρει εξιτήριο. Αλλά ακόμη κι εκτός από το νοσοκομείο δεν θα μπορεί να αγκαλιάσει την κόρη του. Όσο για το πως κόλλησε κορονοϊό; Ύστερα από τόσες μέρες νοσηλείας, μόλις σήμερα αρχίζει κάπως να καθαρίζει το μυαλό του.

Μετά την Καθαρά Δευτέρα είχε παρακολουθήσει σεμινάρια σε μια νταλίκα που γίνεται αίθουσα διδασκαλίας. Και εκτιμά ότι μάλλον εκεί κόλλησε.

Δείτε όλα όσα είπε ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου