Πέμπτη, Ιουνίου 18, 2020

ΣΥΡΙΖΑ: Οι αλλαγές, οι συγχωνεύσεις και τα πρόσωπα (ΟΝΟΜΑΤΑ)





Ψηλά κρατάει ο ΣΥΡΙΖΑ το θέμα της «λίστας Πέτσα», δηλαδή της χρηματοδότησης ΜΜΕ μέσα στην πανδημία με αδιαφανή κριτήρια και με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να μην δημοσιοποιεί τα ποσά που αντιστοιχούν στο κάθε μέσο.


Χθες η κόντρα συνεχίστηκε με τον ΣΥΡΙΖΑ να χαρακτηρίζει «ομολογία ενοχής» τη συνεχιζόμενη άρνηση της κυβέρνησης να δώσει τη λίστα με τα ποσά.

Όπως ανέφερε στην πρωινή του ανακοίνωση χθες το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ: « Στη λίστα με τα ΜΜΕ που εισέπραξαν χρήματα από το κονδύλι των 20 εκατ. ευρώ, υπάρχουν περισσότερα από 200 παντελώς ανυπόληπτα sites και blogs που δεν είναι καν εγγεγραμμένα στο Μητρώο Online Μedia, όπως προβλέπει ο νόμος. Κάποια από αυτά έχουν χρόνια να ανανεωθούν, ανήκουν σε βουλευτές και πολιτευτές της Ν.Δ. ή συγγενείς τους, ενώ άλλα δεν υφίστανται καν».

Και σχολιάζει η ανακοίνωση πως «το φαγοπότι που δεν πρόλαβε να υλοποιήσει η κυβέρνηση με το σκάνδαλο των vouchers, το κάνει τώρα πράξη μοιράζοντας δημόσιο χρήμα σε ανύπαρκτα Μέσα, σε βάρος τόσο των φορολογουμένων όσο και των πραγματικών Μέσων Ενημέρωσης».

Περιέχει δε και την αιχμή ότι οι ευθύνες του κυβερνητικού εκπροσώπου «στη συγκεκριμένη υπόθεση ενδεχομένως να μην είναι μόνο πολιτικές». Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε απάντησή του υπερασπίζεται την καμπάνια ενημέρωσης μέσω της οποίας διανεμήθηκαν τα χρήματα, κάνει λόγο για αντικειμενικά κριτήρια επιλογής των μέσων στα οποία χορηγήθηκαν χρήματα και επιχειρεί να ταυτίσει τον ΣΥΡΙΖΑ φιλικό μέσο το οποίο αποκλείστηκε.

Επανερχόμενη η Κουμουνδούρου με νέα ανακοίνωση το απόγευμα χαρακτηρίζει την απάντηση Πέτσα «έκθεση ιδεών» που δεν δίνει καμία ουσιαστική απάντηση. Αντί αυτού, αναφέρει η ανακοίνωση, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος θα μπορούσε να πράξει το πολύ απλό «να δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ποσά που έδωσε σε κάθε ΜΜΕ. Τι φοβάται και την κρύβει, αφού είναι όλα καλώς καμωμένα»;

Η απάντηση είναι απλή, συνεχίζει η ανακοίνωση: « τελεί σε πανικό έχοντας υπογράψει τη διασπάθιση δημοσίου χρήματος σε ανύπαρκτα ΜΜΕ».

Αφήνει δε και νέα αιχμή ότι εκτός των πολιτών δυσαρέσκεια εκδηλώνουν και «η πλειοψηφία των ίδιων των ΜΜΕ που αναρωτιούνται πού πήγαν τελικά τα 20 εκ. ευρώ».

Η Κουμουνδούρου επιμένει στα ερωτήματα που θέτει δηλαδή αν θα δοθεί στη δημοσιότητα η λίστα με τα ποσά, με ποια κριτήρια δόθηκαν τα χρήματα σε κάθε Μέσο και αν ισχύουν οι πληροφορίες για 800.000 ευρώ σε ένα μόνο ηλεκτρονικό Μέσο.

Κομματικά ΜΜΕ και web TV στην ΠΓ ΣΥΡΙΖΑ

Στο μεταξύ, σήμερα συνεδριάζει η Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ όπου κατά πληροφορίες, πέραν της τρέχουσας επικαιρότητας και της προετοιμασίας για την Κεντρική Επιτροπή Ανασυγκρότησης, θα συζητηθεί και το θέμα της ενίσχυσης και αναδιοργάνωσης των κομματικών ΜΜΕ.

Μεταξύ άλλων συζητείται η αναδιαμόρφωση και αναβάθμιση του σάιτ της Αυγής, καθώς και η υλοποίηση της διαδικτυακής τηλεόρασης του ΣΥΡΙΖΑ (web tv).

Ως προς το δεύτερο, το πρότζεκτ βρίσκεται σε πρώιμη φάση και την προετοιμασία «τρέχει» ο Λευτέρης Αρβανίτης, γενικός διευθυντής και στα δύο ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ (Αυγή και Στο Κόκκινο), ενώ επιτελική θέση αναμένεται να αναλάβει, εφόσον εγκριθεί από τα όργανα, ο δημοσιογράφος και πρώην διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης της ΕΡΤ Γιάννης Σμυρλάκης. Ο «προϋπολογισμός» που θα διατεθεί για το εγχείρημα (από τα «κομματικά» κονδύλια) είναι προφανώς σφικτός, ενώ θα αξιοποιηθούν χώροι στο κτίριο όπου συστεγάζονται πλέον η «Αυγή» και το ραδιόφωνο «Στο Κόκκινο», στην πλατεία Καραϊσκάκη. To web TV πάντως δεν αναμένεται να είναι έτοιμο πριν τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με πληροφορίες, η δημοσιογραφική στελέχωση δεν έχει ακόμη καταλήξει και ονόματα που ακούγονται κατά καιρούς δεν ευσταθούν.

Το παραπάνω, αποτελεί τρόπον τινά την οικονομική λύση στην επιδίωξη του ΣΥΡΙΖΑ να αποκτήσει δικό του τηλεοπτικό κανάλι, η οποία δεν ευοδώθηκε ούτε επί διακυβέρνησής του, δυσκόλεψε δε όταν πέρασε στην αντιπολίτευση, ενώ συζητήσεις με φιλικό τηλεοπτικό μέσο για τη μετατροπή του σε ΣΥΡΙΖΑ TV εγκαταλείφθηκαν τελικά.

Ως γνωστόν ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει τον αποκλεισμό της αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά και των κομμάτων της ελάσσονος αντιπολίτευσης και ουσιαστικά την διαμόρφωση μιας φιλοκυβερνητικής μονοφωνίας στην ενημέρωση που παρέχουν τα μεγάλα τηλεοπτικά ΜΜΕ τα οποία είναι αυτά που έχουν τη δυνατότητα να φθάνουν στο ευρύτερο δυνατό κοινό.

Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει να «σπάσει» αυτή τη μονοφωνία που επιχειρεί να διαμορφώσει μια ιδανική εικόνα για την κυβέρνηση, παράγοντας το δικό του τηλεοπτικό πρόγραμμα, έστω και με τους περιορισμούς του διαδικτυακού.

topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου