Σάββατο, Δεκεμβρίου 26, 2020

Ακόμη 18,5 εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ...(σσ Δωσε Κυριάκο δώσε στους εκδότες μήπως και σωθείς)

 




...για διαφημιστικά σποτ...
Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, την Πέμπτη 24/12, παραμονή Χριστουγέννων και αφορά, αυτή τη φορά, για τον εμβολιασμό του πληθυσμού. 
 Η επιλογή των ΜΜΕ θα... γίνει από το υπουργείο Υγείας. 

πηγη e-tetradio.gr (Twitter)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου